Søndag kl 14 østjylland?
Fra : Ukendt

Dato : 21-03-05 11:33

Hejsa!
Hvor meget stemning er der for at mødes i Mollerup Skov (Skejbyvej) på
søndag d 27. kl 14?
Jeg vil i hvert fald meget gerne - og kan uden tvivl overtale Frida ;)
Hilsen Pernille

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-03-05 12:11

"pops2" <Pernille(snabela)kressel.dk> writes:

> Hvor meget stemning er der for at mødes i Mollerup Skov (Skejbyvej) på
> søndag d 27. kl 14?

Faktisk så skal vi heller ikke noget, så vi er klar.

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Christina Jensen

Dato : 21-03-05 13:36

Hejsa, jeg ville også meget gerne, men bor desværre på Sjælland.... :0(

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 07:59