Debatforum
Fra : David Trasbo

Dato : 21-03-05 08:50

Jeg søger efter et script som fungerer nøjagtig som en gæstebog.
Jeg vil lave et debatforum med dagens emne, f.eks. "politik" og
dagens spørgsmål, f.eks. "hvem tror du der bliver valgt til næste
valg?". Så skal man kunne, ligesom i en gæstebog skrive et
debatindlæg med overskrift og tekst. Nogle der ved hvordan det
kan gøres?

MVH., David Trasbo, big-smile.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-03-05 12:08

David Trasbo skrev:

>Jeg søger efter et script som fungerer nøjagtig som en gæstebog.

Det kan ikke laves med noget clientsidescript.

Der skal bruges et serversidesprog, som php eller asp.

Find ud af, hvad du kan bruge på dit webhotel og spørg i den
passende webdesign.serversidegruppe.
--
Knud

Fra : David Trasbo

Dato : 21-03-05 12:47

> Det kan ikke laves med noget clientsidescript.
>
> Der skal bruges et serversidesprog, som php eller asp.

Mit webhotel understøtter ikke ASP el. PHP, men man kan tilføje det
som ADD-ON, men det kan jeg ikke finde ud af. )-:

PS. Min webhotel udbyder heder Webhosting

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-03-05 14:50

Hvad er det du ikke kan finde ud af? At programmere i ASP/PHP eller
hvordan du bestiller det hos din webhost?
Er det det sidste, så henvend dig hos supporten.
Er det det første, kan du enten gå i gang med at lære det eller hyre
en til at lave en løsning for dig.