Nem måde at aktivere netmonitor i 6210?
Fra : Nic

Dato : 26-05-01 01:47

Findes subj. ?

Mvh.
Nic

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-05-01 02:31

Nic skrev:

>Findes subj. ?

Du behøver et datakabel for at gøre det, og så er det rimeligt
simpelt. Meld tilbage hvis du har sådan et kabel.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Nic

Dato : 26-05-01 11:10

Det har jeg ikke (kun il 6150, og det kan ikke bruges vel?

Nic

Fra : MADS POULSEN

Dato : 26-05-01 12:11

"Nic" <newsSPAMMER@fogh.com> skrev i en meddelelse
> Findes subj. ?

I en computer med infrarød og software som logomanager.

Mads.

Fra : Nic

Dato : 26-05-01 19:49

> I en computer med infrarød og software som logomanager.
DET har jeg adgang til - er det nemt?

Nic

Fra : MADS POULSEN

Dato : 27-05-01 01:02

"Nic" <newsSPAMMER@fogh.com> skrev i en meddelelse JEP!
> DET har jeg adgang til - er det nemt?

meget nemt!
i logomanager er der en menu som hedder tools, så derefter network monitor.
I netmonitor er der mulighed for at aktivere det på telefonen.. vælg enten
field test eller engineering..
det skulle klare problemet!

Mads.

Fra : Nic

Dato : 27-05-01 15:50

Url til logomanager?
Jeg er doven :)

Foreløbig mange tak.

Nic

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-05-01 16:07

Nic skrev:

>Url til logomanager?
>Jeg er doven :)

Ja, DET må man sige...

Første resultat på google giver pote... nej, du må selv finde det -
www.google.com

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Møgelmose

Dato : 27-05-01 16:04

hent det på www.tucows.dk og find et crack til din version på
www.logomanager.subnet.dk (bare følg anvisningerne i zip filen...)jeg har
endnu ikke fundet et crack til den nyeste version af logomanager derfor
henviser jeg ikke til www.logomanager.co.uk for jeg mener ikke at man kan
aktivere med et uregistreret program

Læg mærke til at hvis du henter cracket til 1.1.8 og ældre er der en fejl i
url'en istedet for 118.sip tilsidst skal der stå 118.zip bare så i ved det
hvis i ikke kan få det til at virke....

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Nic

Dato : 27-05-01 17:32

Mange tak.

Det hele virker nu... Takker.
Netmonitor er suverænt. Specielt når jeg konstant slås med TD om at min
hjemmezone ikke virker ordentligt.

Thanx again
Nic

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 27-05-01 18:08

> Netmonitor er suverænt. Specielt når jeg konstant slås med TD om at min
> hjemmezone ikke virker ordentligt.

Hvad kan du så se som har noget med det at gøre ??
/SpEeDy