Hvordan ændrer man user i Firefox?
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 20-03-05 10:50

Hvordan ændrer man user i Firefox?

Igen er mine bookmarks og personlige indstillinger pludselig forsvundet
fordi en lille boks kom frem da jeg ville åbne firefox. Her kunne jeg vælge
"defualt user" eller "user". Default user sagde den, den ikke kunne finde.
Så valgte jeg user og så er alt tilbage til når man lige har installeret
Firefox.

Pisse irriterende! Det er 2 gang nu. Sidste gang gad jeg ikke gøre noget ved
det. Det gør jeg nu.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 20-03-05 11:18

Jógvan Lindenskov wrote:
> [...]
> Så valgte jeg user og så er alt tilbage til når man lige har installeret

Det sker ofte pga mozilla/firefox er gået ned, men stadig kører som
process. Når du så klikker på dit ikon for at starte den igen, kræver
den jo klart nok at du skal være en anden bruger for at gøre det.
Har du prøvet en ctrl+alt+del og lukke for alt hvad der hedder
firefox.exe(?)

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://drik-øl.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-03-05 12:09

Den 20-03-05 10.50 skrev Jógvan Lindenskov følgende:
> Hvordan ændrer man user i Firefox?

Klik på Startknappen, og derefter på Kør. Skriv:
firefox.exe -profilemanager

Næste gang du støder på problemet, så følg Bjarkes anvisning og luk
Firefox via Joblisten eller genstart evt. computeren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de bruges, og læs

Fra : as

Dato : 22-03-05 22:43

Prøv at kigge her: <http://www.mozilla.org/support/firefox/profile>