Cichlider
Fra : Jonas

Dato : 20-03-05 09:44

Hej i gruppen

Jeg er ny her i gruppen og mangler nogle gode råd, håber at jeg kan få dem
her inde..
Jeg har et 500L akvarie og vil godt ha Malawicichlider i det, har haft
selskabsfisk i men ville ikke ha det mere og vil nu prøve med Cichlider...

Hvor mange Cichlider kan man ha i et 500L ca vil godt ha fisk der bliver
mellem 10 og 25 cm ca.

jeg vil selv lave en baggrund til min akvarie. hva kan malawicichlider best
lig sten eller rødder.

vilke sten kan de best lig at ha, og graver de meget

Håber i kan hjælpe mig

Mvh jonas

Fra : BC

Dato : 20-03-05 15:07

Jonas wrote:
> [...]
> malawicichlider best lig sten eller rødder.
>
> vilke sten kan de best lig at ha, og graver de meget

www.cichlids.dk
en rigtig god side for cichlide folk

mvh.
Brian