/ Forside / Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Fritidssejlads
#NavnPoint
dabj 9220
trimare46 2651
pallenoc 1600
BjarneD 1560
piaskov 1180
pjk 1173
Teil 1110
emesen 1090
dova 1060
10  transor 1030
hynder til båd
Fra : Torben Henriksen


Dato : 19-03-05 23:19

Jeg skal have nye hynder til båden, som min kone vil sy betræk til.
Hynderne skal være af koldskum og mellem 8 - 10 cm. tykke,
nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle.?

mvh
Torben H.



 
 
EA 2730 (20-03-2005)
Kommentar
Fra : EA 2730


Dato : 20-03-05 01:23


Torben Henriksen skrev i en nyhedsmeddelelse:
> Jeg skal have nye hynder til båden, som min kone vil sy betræk til.
> Hynderne skal være af koldskum og mellem 8 - 10 cm. tykke,
> nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle.?

Prøv google skriv koldskum, så skal du bare se.

Det kommer jo i høj grad an på, hvor i landet du bor.


--
Med sejlerhilsen
Ejvind Andersen
Fjern "xx"

>
> mvh
> Torben H.
>
>



Torben Henriksen (20-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 20-03-05 02:01


"EA 2730" <OZ2ESA@xxwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:423cc281$0$23101$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> Torben Henriksen skrev i en nyhedsmeddelelse:
> > Jeg skal have nye hynder til båden, som min kone vil sy betræk til.
> > Hynderne skal være af koldskum og mellem 8 - 10 cm. tykke,
> > nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle.?
>
> Prøv google skriv koldskum, så skal du bare se.
>
> Det kommer jo i høj grad an på, hvor i landet du bor.
>
>
> --
> Med sejlerhilsen
> Ejvind Andersen
> Fjern "xx"
>
> >
> > mvh
> > Torben H.

Tak for tipset. Jeg har fundet en forhandler i Ugerløse, Sjælland der
har nogle
fornuftige priser det er godt nok lidt langt væk fra hvor jeg bor (det
vestlige Lolland) så der løber nok nogle kr. på i fragt .
Ps. K. Balling-Engelsen der har fabrik i Maribo sælger desværre ikke til
private.

mvh
Torben H.











EA 2730 (20-03-2005)
Kommentar
Fra : EA 2730


Dato : 20-03-05 02:22


Torben Henriksen <torbh@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:423ccb37$0$644$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "EA 2730" <OZ2ESA@xxwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> news:423cc281$0$23101$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >
> > Torben Henriksen skrev i en nyhedsmeddelelse:
> > > Jeg skal have nye hynder til båden, som min kone vil sy betræk
til.
> > > Hynderne skal være af koldskum og mellem 8 - 10 cm. tykke,
> > > nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle.?
> >
> > Prøv google skriv koldskum, så skal du bare se.
> >
> > Det kommer jo i høj grad an på, hvor i landet du bor.
> >
> >
> > --
> > Med sejlerhilsen
> > Ejvind Andersen
> > Fjern "xx"
> >
> > >
> > > mvh
> > > Torben H.
>
> Tak for tipset. Jeg har fundet en forhandler i Ugerløse, Sjælland
der
> har nogle
> fornuftige priser det er godt nok lidt langt væk fra hvor jeg bor (det
> vestlige Lolland) så der løber nok nogle kr. på i fragt .
> Ps. K. Balling-Engelsen der har fabrik i Maribo sælger desværre ikke
til
> private.

Nej, men han skulle være et skarn, hvis han ikke henviser til en
forhandler, af sine produkter.



--
Med sejlerhilsen
Ejvind Andersen
Fjern "xx"

>
> mvh
> Torben H.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>



Torben Henriksen (20-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 20-03-05 03:20

>
> Nej, men han skulle være et skarn, hvis han ikke henviser til en
> forhandler, af sine produkter.
>
>
>
> --
> Med sejlerhilsen
> Ejvind Andersen
> Fjern "xx"
>

Det gør han faktisk også, det er den omtalte forhandler i Ugerløse
den eneste på Sjælland og Lolland Falster.
så jeg må nok gå til bidet og få bestilt
Nu skal vi jo snart på vandet.

mvh
Torben H.



Per Christiansen (20-03-2005)
Kommentar
Fra : Per Christiansen


Dato : 20-03-05 18:04

Hvad med Jysksengetøj og så købe nogle madrasser



Bjarke Christensen (20-03-2005)
Kommentar
Fra : Bjarke Christensen


Dato : 20-03-05 19:06

Alt kan gøre billigt - men desværre også dårligt.

Jeg vil anbefale en rigtig skumgummi butik. Så får man det med den rigtige
bæreevne, tykkelse og kvalitet. Jeg har ganske vist ikke prøvet det til
båden, men da vi syede havehynder (til vores stole med et sjældent mål
) fik vi en super rådgivning i en butik i Århus. Jeg anede ikke at
skumgummi var så mange forskellige ting ....

Bittert at bruge en masse stof og tid og så ende med et skidt resultat, bare
fordi man ville spare 500 kr på skummet.

/Bjarke

"Per Christiansen" <p@lite.dk> wrote in message
news:423dad06$0$91609$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hvad med Jysksengetøj og så købe nogle madrasser
>



Torben Henriksen (20-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 20-03-05 22:50


"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:423dbb84$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Alt kan gøre billigt - men desværre også dårligt.
>
> Jeg vil anbefale en rigtig skumgummi butik. Så får man det med den rigtige
> bæreevne, tykkelse og kvalitet. Jeg har ganske vist ikke prøvet det til
> båden, men da vi syede havehynder (til vores stole med et sjældent mål
> ) fik vi en super rådgivning i en butik i Århus. Jeg anede ikke at
> skumgummi var så mange forskellige ting ....
>
> Bittert at bruge en masse stof og tid og så ende med et skidt resultat,
bare
> fordi man ville spare 500 kr på skummet.
>
> /Bjarke
>
> "Per Christiansen" <p@lite.dk> wrote in message
> news:423dad06$0$91609$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Hvad med Jysksengetøj og så købe nogle madrasser

Hej Bjarke

Jeg har spurgt i Jysk men de frarådede da det vil blive alt for dyrt, da det
ikke er lagervare, alså Jysk skal bestille hos en grossit og derefter sælge
det
videre og hvorfor give Lars Larsen penge når man selv kan bestille hos
grossist
Nu drejer det sig ikke om penge, men om kvalitet.
Og lige en ting mere, det er alså ikke skumgummi, men koldskum som er lidt
andet produkt!! ak ja sådan er der så meget.

mvh
Torben H.



Bjarke Christensen (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Bjarke Christensen


Dato : 21-03-05 00:07

Kvalitet.... My point !!

Ja, det med skumgummi og koldskum. Kender forskellen, men i en hurtig
mail/ng blandes det jo populært sammen.

Jeg tror vi er ret enige. "Sæt Jer ordentligt ind i det, for der er forskel
på varene"

Bjarke

"Torben Henriksen" <torbh@mail.tele.dk> wrote in message
news:423df012$0$23075$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
snip
>
> Hej Bjarke
>
> Jeg har spurgt i Jysk men de frarådede da det vil blive alt for dyrt, da
> det
> ikke er lagervare, alså Jysk skal bestille hos en grossit og derefter
> sælge
> det
> videre og hvorfor give Lars Larsen penge når man selv kan bestille hos
> grossist
> Nu drejer det sig ikke om penge, men om kvalitet.
> Og lige en ting mere, det er alså ikke skumgummi, men koldskum som er lidt
> andet produkt!! ak ja sådan er der så meget.
>
> mvh
> Torben H.
>
>



Martin [5220] (20-03-2005)
Kommentar
Fra : Martin [5220]


Dato : 20-03-05 18:22

> Jeg skal have nye hynder til båden, som min kone vil sy betræk til.
> Hynderne skal være af koldskum og mellem 8 - 10 cm. tykke,
> nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle.?

Det må være det bedste tilbud, jeg kan ikke finde noget billigere.

http://shopping.ofir.dk/shopping/store.asp?butiksid=2313&varegruppeid=167224

--

.............
/Martin

People say i'm bad, but I sure feel god !!
................................................................



MAXI-87 (20-03-2005)
Kommentar
Fra : MAXI-87


Dato : 20-03-05 18:57

"Martin [5220]" <nospam@galnet.dk> skrev i en meddelelse
news:Pdi%d.1379$195.440@news.get2net.dk...

> Det må være det bedste tilbud, jeg kan ikke finde noget billigere.
>
> http://shopping.ofir.dk/shopping/store.asp?butiksid=2313&varegruppeid=167224

Hej
Ja det er billigt, jeg gav for en hel plade 9 cm i jyskedollars 900,-
så de kan godt være med.
Hilsen
Hans



Torben Henriksen (20-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 20-03-05 21:29


"Martin [5220]" <nospam@galnet.dk> skrev i en meddelelse
news:Pdi%d.1379$195.440@news.get2net.dk...
> > Jeg skal have nye hynder til båden, som min kone vil sy betræk til.
> > Hynderne skal være af koldskum og mellem 8 - 10 cm. tykke,
> > nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle.?
>
> Det må være det bedste tilbud, jeg kan ikke finde noget billigere.
>
>
http://shopping.ofir.dk/shopping/store.asp?butiksid=2313&varegruppeid=167224
>
> --
>
> ............
> /Martin
>
> People say i'm bad, but I sure feel god !!
> ...............................................................

Hej Martin

Jeg har også været inde og kigge på siden, faktisk lyder det billigt
og koldskum er vel koldskum eller er der kvalitetsforskel?

mvh
Torben H.








Martin [5220] (20-03-2005)
Kommentar
Fra : Martin [5220]


Dato : 20-03-05 18:58

> Jeg skal have nye hynder til båden, som min kone vil sy betræk til.

Jeg vil gøre det samme til min egen båd, er der noget stof som egner sig
bedre end andet - udover tykkelsen på stoffet og det praktiske mht. farven ?

--

.............
/Martin

People say i'm bad, but I sure feel god !!
................................................................



MAXI-87 (20-03-2005)
Kommentar
Fra : MAXI-87


Dato : 20-03-05 19:01

"Martin [5220]" <nospam@galnet.dk> skrev i en meddelelse
news:UKi%d.1390$NA5.192@news.get2net.dk...
> Jeg vil gøre det samme til min egen båd, er der noget stof som egner sig
> bedre end andet - udover tykkelsen på stoffet og det praktiske mht. farven
> ?
Hej
I min gamle kutter, købte jeg nogle meget kraftige stræk frote` lagner, dem
elastik rundt i kanten, da jeg gerne vil have vasket jævnlig hvor vi sover,
det så godt ud - og er billig.
Hilsen
Hans



Torben Henriksen (20-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 20-03-05 22:17


"Martin [5220]" <nospam@galnet.dk> skrev i en meddelelse
news:UKi%d.1390$NA5.192@news.get2net.dk...
> > Jeg skal have nye hynder til båden, som min kone vil sy betræk til.
>
> Jeg vil gøre det samme til min egen båd, er der noget stof som egner sig
> bedre end andet - udover tykkelsen på stoffet og det praktiske mht. farven
?
>
> --
>
> ............
> /Martin
>
> People say i'm bad, but I sure feel god !!
> ...............................................................

Hej Martin

Øhmm!! Min kone som har en lille systue og som før har syet nye "gamle"
hynder
siger at skal det være i forkahyt hvor muligheden for fugt er lille kan man
bruge imiteret møbelruskin brede 135 cm til kr 140,00 pr. m.
skal det være agter hvor chancen for vand er større kan det være Præget
Look,
Det kan godt ligne noget i retning af nappa og fåes i flere farver brede 135
cm.
pris 50,00 kr pr. m. Kan købes hos bl. a. Stof og Stil. Jeg er sikker på
der kan
fås mange andre slags, blot skal du huske på, at der hvor chancen for der
kommer
vand skal du bruge Præget Look eller noget tilsvarende f.eks. læder men det
koster også en hel bondegård.
Jeg selv (alså min kone) har købt noget bomuldstof (til forkahyt) det mener
jeg
er det bedste om end ikke det billigste.
Og lige en ting mere, det er alså rasende dyrt at få syet alt efter hvor
mange
hynder kan det hurtigt løbe op i et på tusinde kroner.

mvh.
Torben H.







Martin [5220] (20-03-2005)
Kommentar
Fra : Martin [5220]


Dato : 20-03-05 23:13

> Øhmm!! Min kone som har en lille systue og som før har syet nye "gamle"
> hynder
> siger at skal det være i forkahyt hvor muligheden for fugt er lille kan
> man
> bruge imiteret møbelruskin brede 135 cm til kr 140,00 pr. m.
> skal det være agter hvor chancen for vand er større kan det være Præget
> Look,
> Det kan godt ligne noget i retning af nappa og fåes i flere farver brede
> 135
> cm. pris 50,00 kr pr. m. Kan købes hos bl. a. Stof og Stil. Jeg er sikker
> på
> der kan fås mange andre slags, blot skal du huske på, at der hvor chancen
> for der
> kommer vand skal du bruge Præget Look eller noget tilsvarende f.eks. læder
> men det
> koster også en hel bondegård. Jeg selv (alså min kone) har købt noget
> bomuldstof (til forkahyt) det mener
> jeg er det bedste om end ikke det billigste. Og lige en ting mere, det er
> alså rasende dyrt at få syet alt efter hvor
> mange hynder kan det hurtigt løbe op i et på tusinde kroner.Det er til et
> soldæk til fruen når hun er med ude og sejle


Det er kun til en lille styrepultsjolle, og chancen for vand er derfor RET
stor.
Desuden vil det jo også blive vådt ved badning, så mon ikke jeg bare skal
finde noget
alm. tykt bomuld eller måske noget nappa, hvis det er hvad jeg mener at
kunne huske det er

Det er ikke så tit jeg styrer symaskinen

--

.............
/Martin

People say i'm bad, but I sure feel god !!
................................................................



Torben Henriksen (20-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 20-03-05 23:53


"Martin [5220]" <nospam@galnet.dk> skrev i en meddelelse
news:Ftm%d.1494$4L1.1036@news.get2net.dk...
> > Øhmm!! Min kone som har en lille systue og som før har syet nye "gamle"
> > hynder
> > siger at skal det være i forkahyt hvor muligheden for fugt er lille kan
> > man
> > bruge imiteret møbelruskin brede 135 cm til kr 140,00 pr. m.
> > skal det være agter hvor chancen for vand er større kan det være Præget
> > Look,
> > Det kan godt ligne noget i retning af nappa og fåes i flere farver brede
> > 135
> > cm. pris 50,00 kr pr. m. Kan købes hos bl. a. Stof og Stil. Jeg er
sikker
> > på
> > der kan fås mange andre slags, blot skal du huske på, at der hvor
chancen
> > for der
> > kommer vand skal du bruge Præget Look eller noget tilsvarende f.eks.
læder
> > men det
> > koster også en hel bondegård. Jeg selv (alså min kone) har købt noget
> > bomuldstof (til forkahyt) det mener
> > jeg er det bedste om end ikke det billigste. Og lige en ting mere, det
er
> > alså rasende dyrt at få syet alt efter hvor
> > mange hynder kan det hurtigt løbe op i et på tusinde kroner.Det er til
et
> > soldæk til fruen når hun er med ude og sejle
>
>
> Det er kun til en lille styrepultsjolle, og chancen for vand er derfor RET
> stor.
> Desuden vil det jo også blive vådt ved badning, så mon ikke jeg bare skal
> finde noget
> alm. tykt bomuld eller måske noget nappa, hvis det er hvad jeg mener at
> kunne huske det er
>
> Det er ikke så tit jeg styrer symaskinen
>
> --
>
> ............
> /Martin
>
> People say i'm bad, but I sure feel god !!
> ...............................................................
Hej Martin

Ikke bomuld lige der, for når du kommer op fra det blå hav så kan det
ikke undgås at bliver meget vådt. Og når du har fået tørt tøj på og sætter
dig på hynden så bliver du våd i R**** jeg vil foreslå nappa.
Og lige en ting til, vådt bomuld har tildens til at blive jordslået hvis
det ikke tørre ret hurtigt.

mvh.
Torben H.



Bjarke Christensen (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Bjarke Christensen


Dato : 21-03-05 00:08

Med en systue og al den viden......

Hvorfor svarede du (please ...) ikke på mit indlæg om gardinstof for nogle
uger siden ?? Det var præcis den bekymring jeg havde med bomuld.....

/Bjarke


"Torben Henriksen" <torbh@mail.tele.dk> wrote in message
news:423dfecb$0$23030$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
snip

> Og lige en ting til, vådt bomuld har tildens til at blive jordslået hvis
> det ikke tørre ret hurtigt.
>
> mvh.
> Torben H.
>
>



Torben Henriksen (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 21-03-05 01:14


"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:423e026b$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Med en systue og al den viden......
>
> Hvorfor svarede du (please ...) ikke på mit indlæg om gardinstof for nogle
> uger siden ?? Det var præcis den bekymring jeg havde med bomuld.....
>
> /Bjarke

Hej Bjarke

UPS! Der må du undskylde, jeg har sikkert siddet og sovet ved skærmen
eller krammet konen. det sidste er mest sansynligt.

mvh
Torben H.



Martin [5220] (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Martin [5220]


Dato : 21-03-05 19:00

"Torben Henriksen" <torbh@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:423dfecb$0$23030$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Ikke bomuld lige der, for når du kommer op fra det blå hav så kan det
> ikke undgås at bliver meget vådt. Og når du har fået tørt tøj på og sætter
> dig på hynden så bliver du våd i R**** jeg vil foreslå nappa.
> Og lige en ting til, vådt bomuld har tildens til at blive jordslået hvis
> det ikke tørre ret hurtigt

Nu var jeg lige en tur forbi Stof2000.
Ekspedienten anbefalede mig at bruge Bævernylon,
hvilket også er vandafvisende og tilligemed utroligt slidstærkt.
Det tørrer hurtigt, og så er det vaskbart ved 40 grader.
Meterprisen var 59,- med en bredde på 150 cm.

Det tror jeg faktisk jeg vil bruge i mit tilfælde.

Jeg har dog bare et problem og det er at jeg syntes koldskummen er lige
lovlig dyr.
Jeg skal bruge 5 cm tykkelse og der er prisen ca. 700. for en plade på
140x200.
Og dem skal jeg næsten bruge 2 af

Tror I man kan dele en 11 cm tykkelse igennem på midten, så man ender med 2
stk på ca. 5,5 cm tykkelse
med et resultat som er brugbart. Det vil gøre det noget billigere.
--

.............
/Martin

People say i'm bad, but I sure feel god !!
................................................................



Torben Henriksen (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 21-03-05 21:30


"Martin [5220]" <nospam@galnet.dk> skrev i en meddelelse
news:ZSD%d.148$fV4.29@news.get2net.dk...
> "Torben Henriksen" <torbh@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:423dfecb$0$23030$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > Ikke bomuld lige der, for når du kommer op fra det blå hav så kan det
> > ikke undgås at bliver meget vådt. Og når du har fået tørt tøj på og
sætter
> > dig på hynden så bliver du våd i R**** jeg vil foreslå nappa.
> > Og lige en ting til, vådt bomuld har tildens til at blive jordslået hvis
> > det ikke tørre ret hurtigt
>
> Nu var jeg lige en tur forbi Stof2000.
> Ekspedienten anbefalede mig at bruge Bævernylon,
> hvilket også er vandafvisende og tilligemed utroligt slidstærkt.
> Det tørrer hurtigt, og så er det vaskbart ved 40 grader.
> Meterprisen var 59,- med en bredde på 150 cm.
>
> Det tror jeg faktisk jeg vil bruge i mit tilfælde.
>
> Jeg har dog bare et problem og det er at jeg syntes koldskummen er lige
> lovlig dyr.
> Jeg skal bruge 5 cm tykkelse og der er prisen ca. 700. for en plade på
> 140x200.
> Og dem skal jeg næsten bruge 2 af
>
> Tror I man kan dele en 11 cm tykkelse igennem på midten, så man ender med
2
> stk på ca. 5,5 cm tykkelse
> med et resultat som er brugbart. Det vil gøre det noget billigere.
> --
>
> ............
> /Martin
>
> People say i'm bad, but I sure feel god !!
> ...............................................................

Hej Martin

Hmmm! Det jeg har fået at vide af min kone ( hun har en hel del forstand på
slige ting) Bævernylon er et meget glat stykke stof og tilmed meget varmt
at sidde på og så er det et 100% kunststof. Det er helt rigtigt det er meget
slidstærkt, smudsafvisende og vandafvisende, det er sådan noget man laver
vindjakker, arbejdstøj, udendørs børnetøj og meget andet af.
Jeg ved ikke rigtig hvad der ellers kan bruges, måske Præget Look kan
muligvis også købes hos Stof 2000 ellers hos Stof og Stil her er linket
http://www.stofogstil.dk/ Lad dig nu ikke forvirre af alle de smukke
kvinder.
Koldskum. Jeg har tænkt på det samme som dig, nemlig at dele,
men konen nedlage forbud, for som hun sage, hvordan kan du flække
en madras i to lige store halvdele, og det kan jo nok være noget om.
Prøv at kikke på dette link firmaet hedder Dansk Restlager.
http://shopping.ofir.dk/shopping/store.asp?butiksid=2313&varegruppeid=167224

mvh.
Torben H.




Per J \(4220\) (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Per J \(4220\)


Dato : 21-03-05 21:56

Martin [5220] wrote:


>
> Tror I man kan dele en 11 cm tykkelse igennem på midten, så man ender
> med 2 stk på ca. 5,5 cm tykkelse
> med et resultat som er brugbart. Det vil gøre det noget billigere.


Hvis du skal tilpasse skum til eks. skrogsider m.m, er en elektrisk
køkkenkniv alle tiders stykke værktøj.

--


Venlig hilsen

Per
Besøg Korsør Sejlklub: www.korsoersejlklub.dk
Oziexplorer: www.oziexplorer.com




Per J \(4220\) (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Per J \(4220\)


Dato : 21-03-05 08:45

Martin [5220] wrote:
>> Jeg skal have nye hynder til båden, som min kone vil sy betræk til.
>
> Jeg vil gøre det samme til min egen båd, er der noget stof som egner
> sig bedre end andet - udover tykkelsen på stoffet og det praktiske
> mht. farven ?

--
Hos www.stof2000.dk har jeg fundet noget Alcantara møbelstof med en
Martidale værdi på >50000 til kr 149,- minus rabat ved mere end 10m.
Alcantara stof ligner ruskin, men er vand og smudsafvisende. Stoffet er set
andre steder til langt over 1000kr/m.

Venlig hilsen

Per
Besøg Korsør Sejlklub: www.korsoersejlklub.dk
Oziexplorer: www.oziexplorer.com




Claus Tersgov (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 21-03-05 09:08


"Per J (4220)" <per k joergensen@get 2 net dk> skrev

> Hos www.stof2000.dk har jeg fundet noget Alcantara møbelstof med en
> Martidale værdi på >50000 til kr 149,- minus rabat ved mere end 10m.
> Alcantara stof ligner ruskin, men er vand og smudsafvisende. Stoffet er
set
> andre steder til langt over 1000kr/m.

Hvordan skal det vaskes og kan det overhoved vaskes?

Claus
--
Laver du dine egne musik CD'er? Bruger du MP3 filer?
Optager du radio og musik på din computer?
Støt debatten i News:dk.admin om oprettelse af en gruppe om lydredigering
news:42323546$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk



Per J \(4220\) (21-03-2005)
Kommentar
Fra : Per J \(4220\)


Dato : 21-03-05 10:15

Claus Tersgov wrote:
> "Per J (4220)" <per k joergensen@get 2 net dk> skrev
>
>
> Hvordan skal det vaskes og kan det overhoved vaskes?
>
Jeg ved det ikke.
Men på
>http://stof2k.dk/stof2000_php/index.php?menu=ebutik&submenu=sub_butik&varegruppe=205<
står der vask ved 40 grader.

De har oz
>http://stof2k.dk/stof2000_php/index.php?menu=ebutik&submenu=sub_butik&varegruppe=220<
ser jeg først nu.
--


Venlig hilsen

Per
Besøg Korsør Sejlklub: www.korsoersejlklub.dk
Oziexplorer: www.oziexplorer.com




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste