er DDA nede ??
Fra : Palle Aase

Dato : 19-03-05 23:02

er det kun mig der ikke kan åbne DDA's folketællinger, -

eller er DDA nede.

palle

Fra : annelise christensen

Dato : 19-03-05 23:26

Næ, det kunne jeg nu heller ikke i går aftes. Det er ærgerligt, nå man lige
har blod på tanden.

med venlig hilsen
annelise christensen

Fra : Palle Aase

Dato : 20-03-05 00:47

så må man jo bare væbne sig med tålmodighed, !!!!!

palle

Fra : Margit Olsen

Dato : 20-03-05 12:19

Ja det er smadder ærgeligt. I dag søndag er det heller ikke muligt. Jeg
syntes det sker ret tit, at man ikke kan komme ind på folketællingerne. Hvad
kan der være i vejen???
M.O.

Fra : Palle Aase

Dato : 20-03-05 19:56

det kunne være en brændt sikring - og ingen maskinpasser ?? !!

men så kan man jo få ryddet op i nogen af bunkerne.

god paaske.

palle