Aflønning af barnepige ??
Fra : Dalle

Dato : 19-03-05 22:44

Hejsa

Vi skal have en barnepige til at se efter vores 2 piger en fredag fra 17.30
til 21.30 - altså 4 timer.
Barnepigen er en studerende på 23 år, hvad ville i give hende for sådan 4
timer - jaaa behøver vel ikke sige det er uden regning (Hahaha).

Lad mig høre hvordan i aflønner jeres barnepiger ??

Jan

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 19-03-05 22:58

Stik hende 3-400 dask da...

Fra : knm

Dato : 20-03-05 10:34

> Lad mig høre hvordan i aflønner jeres barnepiger ??
>
> Jan

Vores barnepige på 17 år får 30 kr i timen når hun passer vores 2 unger på
5,5 og 2

Fra : ThomasB

Dato : 20-03-05 10:47

"knm" <knm@dvdtown.dk> skrev i en meddelelse

> Vores barnepige på 17 år får 30 kr i timen når hun passer vores 2 unger på
> 5,5 og 2

Det synes jeg er lidt, men det kommer ved også an på hvor mange timer det
er.

Fra : knm

Dato : 20-03-05 17:18

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Det synes jeg er lidt, men det kommer ved også an på hvor mange timer det
> er.

Det er meget muligt du synes, men det er hvad hun får og hun er ganske
tilfreds...

Det er oftest 2-3 timer af gangen hun passer dem..

Fra : Mus

Dato : 20-03-05 11:37

knm <knm@dvdtown.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:423d4398$0$91670$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Vores barnepige på 17 år får 30 kr i timen når hun passer vores 2 unger på
> 5,5 og 2

Jeg synes også det er lige i underkanten for to børn men dette er så også en
barnepige der er under 18 år.
Er barnepigen over 18 år skal man nok forvente at det koster lidt mere.

LN

Fra : Susanne

Dato : 20-03-05 12:35

"Dalle" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> timer - jaaa behøver vel ikke sige det er uden regning (Hahaha).
>
> Lad mig høre hvordan i aflønner jeres barnepiger ??

Jeg har ingen erfaring med at aflønne barnepiger, da jeg endnu kun har et
barn på vej, men jeg har stor erfaring med at være barnepige indtil for ikke
så mange år siden.
Jeg vil mene at dit udgangspunkt for en 23-årig er 50 kr/t og så stiger det
ellers ud fra kvalifikationer, tidspunkt, evt. antal børn osv. osv.
Jeg synes ca. 250 kr. ville være rimeligt for de 4 timers arbejde.

Mvh.
Susanne.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-03-05 12:45

Dalle wrote:
> [...]
> (Hahaha).
>
> Lad mig høre hvordan i aflønner jeres barnepiger ??

vores lønninger afhænger af barnepigens alder, tidspunktet for pasningen og
hvor mange børn der er, og om babysitteren skal stå for visse huslige
gøremål, som at lave aftensmad, putte børn i bad eller i seng...

eks: barnepigen er 14 - passer 1 barn - 2 timer om eftermiddagen - 3 gange
om ugen... det vil her i huset udløse en ugeløn på 200 kr.... ca 50 kr pr
dag, plus 50 kr til transport (fordi vi bor dumt og hun skal tage bussen),
altså en timeløn på ca 30 kr...

en barnepige på 17 der skulle passe 2 børn fra kl 20 til klokken 2 om natten
ville få ca 75-100 kr i timen og altså udløse en 500 lap....
jeg tenderer til at runde op...

i dit tilfælde er der tale om en voksen pige, plus madlavning og to børn i
fire timer om aftenen.... jeg ville nok lande på 300 kr, mere hvis børnene
også skal puttes eller har været totalt ulidelige ;)

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 20-03-05 23:05

On 19/03/05 22:44, in article 423c9d22$0$708$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
"Dalle" <jan@soerensen.mail.dk> wrote:

> [...]
> timer - jaaa behøver vel ikke sige det er uden regning (Hahaha).
>
> Lad mig høre hvordan i aflønner jeres barnepiger ??

Jeg ville give hende 200.-

Mvh.
Charlotte