Hihihi...Hundemødre altså!
Fra : x Vuf x

Dato : 19-03-05 22:18

Da det første kuld er 3 uger på mandag, hvor de skal
ha' serveret fast føde, har jeg i dag givet dem en
åbning i kassen, som de kan kravle ud af.
Det var alle pengene værd, at se Cleos udtryk, da hun
så virvaret og derefter kikkede på mig...<fniiis>
Nu havde hun i næsten 3 uger holdt militaristiskt
kadaverdisciplin, og så kom jeg bare dér og ødelagde
alt hendes arbejde i løbet af no time!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Nye Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Fif

Dato : 19-03-05 16:12

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nu havde hun i næsten 3 uger holdt militaristiskt
> kadaverdisciplin, og så kom jeg bare dér og ødelagde

Ja... 'gg' det er surt når vi mennesker altid skal blande os!
Held og lykke med de små vapser ;0)

hilsen
fif

Fra : x Vuf x

Dato : 20-03-05 17:59

On Sat, 19 Mar 2005 16:12:25 +0100, "Fif" <fif@get2net.dk> wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev

>Ja... 'gg' det er surt når vi mennesker altid skal blande os!
>Held og lykke med de små vapser ;0)

I dag kan hun bedre klare mosten.