Ændre størrelse på menuer??
Fra : JS

Dato : 19-03-05 21:10

Under "Appearance & Themes" can man ændre på fontstørrelse i fx
menuerne. Det fungere fint i terminal vinduet, men i fx pan og rythmbox
ændre det ikke på noget. Er det ikke muligt at ændre på andre
programmer end terminal vinduet?? Jeg bruger KDE på Ubuntu og det hele
ser ud som om det er lavet til folk der har ekstremt nedsat syn.

Fra : Christian Joergensen

Dato : 20-03-05 00:33

JS <asd@asd.com> writes:

> [...]
> programmer end terminal vinduet?? Jeg bruger KDE på Ubuntu og det hele
> ser ud som om det er lavet til folk der har ekstremt nedsat syn.

Pan og Rhytmbox er GTK-programmer. Det tema du har indstillet med din
KDE styrer hoejst sandsynligt QT-programmerne. Hvis ikke du vil installere
GNOME til at haandtere temaer til GTK-programmer, findes der en
gtk-theme-switch og gtk-theme-switch2 (det hedder de i hvert fald paa
Debian), der kan klare det for dig.

--
Christian Jørgensen | I know kung fu!
http://www.razor.dk |

Fra : JS

Dato : 20-03-05 01:21

On Sun, 20 Mar 2005 00:33:02 +0100, Christian Joergensen wrote:

> [...]
> GNOME til at haandtere temaer til GTK-programmer, findes der en
> gtk-theme-switch og gtk-theme-switch2 (det hedder de i hvert fald paa

Ok nu har jeg vist fået installeret gtk-theme-switch igennem synaptic,
men når jeg kører det og laver nogle previews så ser det ikke rigtig ud
som om noget ændre sig. rythmbox og pan har heller ikke ændre sig...hvad
gør jeg galt?