At skifte Desktop i KDE
Fra : JS

Dato : 19-03-05 20:37

Hvis jeg vil smide et terminal vindue over i fx desktop 2, så ligger der
stadig en reference til vindue i bunden af skærmen selvom jeg er i
Desktop 1. Er det ikke muligt at undgå dette, ligesom i gnome??

JS

Fra : Jesper Krogh

Dato : 19-03-05 20:40

I dk.edb.system.unix, skrev JS:
> Hvis jeg vil smide et terminal vindue over i fx desktop 2, så ligger der
> stadig en reference til vindue i bunden af skærmen selvom jeg er i
> Desktop 1. Er det ikke muligt at undgå dette, ligesom i gnome??

Det er konfigurerbart i kontrolcentret.

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc, Jabber ID: jesper@jabbernet.dk
Danmark har fået sit eget Mozillaforum:

Fra : JS

Dato : 19-03-05 20:56

On Sat, 19 Mar 2005 19:40:09 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Det er konfigurerbart i kontrolcentret.

Det eneste jeg kan ændre i kontrolcentret under "Multiple Desktops" er
antallet af dem!

Fra : Jesper Krogh

Dato : 19-03-05 20:58

I dk.edb.system.unix, skrev JS:

> Det eneste jeg kan ændre i kontrolcentret under "Multiple Desktops" er
> antallet af dem!

Kcontrol -> Desktop -> Taskbar -> Show windows from all desktops.

Jesper

Fra : JS

Dato : 19-03-05 21:06

On Sat, 19 Mar 2005 19:58:20 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Kcontrol -> Desktop -> Taskbar -> Show windows from all desktops.
>
> Jesper

Mange tak skal du ha! Har kigget på den side 10 gange, men alligevel
overset det.