Autosol
Fra : Egon Stich

Dato : 19-03-05 17:50

Sidste år havde Netto Autosol poler og slibemiddel til både.
Det var autosol.
Det var billigt, meget let at arbejde med, og har holdt virkelig godt.
Nu har jeg ledt efter et sted at købe mere. Men har ikke haft held med mig.
Og Google var ikke min ven i dette tilfælde. Den kommer kun med slibemiddel
på tube..!
Mon nogen ved, hvem i danmark, der forhandler det?

MVH
Egon.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-03-05 01:16

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev

> Sidste år havde Netto Autosol poler og slibemiddel til både.
> Det var autosol.

Netop i denne uge har netto Autosol på tilbud. Det er i tube.

Claus
--
Laver du dine egne musik CD'er? Bruger du MP3 filer?
Optager du radio og musik på din computer?

Fra : EA 2730

Dato : 20-03-05 01:40

Claus Tersgov <nospamnews@tersgov.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:423cc05a$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev

> Netop i denne uge har netto Autosol på tilbud. Det er i tube.

Det forbavser mig ikke, hvis lige netop din Netto har det tilbud. Min
har det ikke.
Vi har før hørt, at tilbuddene i Netto og Føtex ikke er de samme i de
forskellige forretningsområder, men da vi ikke bor ret langt fra
hinnanden og måske handler i samme butik, kan jeg godt blive forbavset.
Min Netto har tilbud på Rå linolie, citronsyre og winerkalk, det var
hvad jeg kunne bruge til min båd.
Der er tale om tilbudsavisen fra 20-26/3.05

--
Med sejlerhilsen
Ejvind Andersen

Fra : EA 2730

Dato : 20-03-05 02:00

EA 2730 <OZ2ESA@xxwebspeed.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:423cc66c$0$23107$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> hvad jeg kunne bruge til min båd.
> Der er tale om tilbudsavisen fra 20-26/3.05

Nu kan jeg bedre forstå det. Jeg var lige henne og finde et gammelt
tilbudsblad frem.

Det er for sent Claus, du må godt være lidt længere fremme i skoen en
anden gang.

Gamle tilbud er det ikke sikkert, at du kan få til samme pris, når
tilbudsugen er forbi.

--
Med sejlerhilsen
Ejvind Andersen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-03-05 04:59

> [...]

> anden gang.
> Gamle tilbud er det ikke sikkert, at du kan få til samme pris, når

EA, nogle gange er du altså *dummere* end polittiet tillader!!

Sæt dig ind i tingene, inden du dummer dig!

Det er fra den *seneste* og *AKTUELLE* folder..

http://www.netto.dk/internet/nettodk/catalogue/catalogue.nsf/webActiveCataloguePages/3-2?OpenDocument&catid=3

Så der er *IKKE* tale om et gammelt tilbud, og jeg kan sgu ikke gøres
ansvarlig for, at de enkelte butikker har udsolgt. Det var en oplysning og
ikke andet, så tag for fanden og stop dit evendelige mudderkastning langt op
i røven, du er efterhånden temmelig trættende!

Og kan du ikke finde ud af det, så gør i det mindste os andre den tjenste,
at tjekke dien påstande, inden du farer i blækhuset!

Sluttelig så er der massevis af autosol i *begge* de to nærmeste
nettobutikker, jeg bor i nærheden af. Autosol er næppe noget folk hamstrer!

Claus

Fra : EA 2730

Dato : 20-03-05 14:38

Claus Tersgov skrev i en nyhedsmeddelelse:

> [...]
>
> Sæt dig ind i tingene, inden du dummer dig!
>
> Det er fra den *seneste* og *AKTUELLE* folder..

HVEM ER DET LIGE DER ER DUM?????

OG HVEM ER DET LIGE DER HAR DUMMET SIG?????

HVEM ER DET LIGE DER SKAL SÆTTE SIG IND I TINGENE????

SPASSER.

Det tilbud er gældende i uge 11 fra den. 17-19/3 og da du skriver dit
indlæg den 20. så er tilbuddet ikke længere gyldigt

> Så der er *IKKE* tale om et gammelt tilbud,
Forretningerne har lukket for denne uge og tilbuddene er forbi.

og jeg kan sgu ikke gøres
> ansvarlig for, at de enkelte butikker har udsolgt.
Hvem taler om udsolgte varer???

Det var en oplysning og
> ikke andet, så tag for fanden og stop dit evendelige mudderkastning
langt op
> i røven, du er efterhånden temmelig trættende!

Hvem er det der kaster n´med mudder????

> Og kan du ikke finde ud af det, så gør i det mindste os andre den
tjenste,
> at tjekke dien påstande, inden du farer i blækhuset!

Tænk på det næste gang du skriver.

> Sluttelig så er der massevis af autosol i *begge* de to nærmeste
> nettobutikker, jeg bor i nærheden af. Autosol er næppe noget folk
hamstrer!

Det ved du intet om, for forretningerne var lukket, men du kan gå ned
og kikke i dag for de har åbent(Søndag)

Næste gang skal du lade være med og blive så hidsig, så du rammer
forkert på tasterne, det er svært og læse.

--
Med sejlerhilsen
Ejvind Andersen

Fra : Henning

Dato : 20-03-05 16:53

>Det tilbud er gældende i uge 11 fra den. 17-19/3 og da du skriver dit
>indlæg den 20. så er tilbuddet ikke længere gyldigt
Hm, i min kalender slutter uge 11 først i aften, den 20. marts?
Der står godnok i avisen, tilbuddet er gældende til 19. marts, men jeg
tvivler på de sætter prisen op eller fjerne varen søndag.

>Forretningerne har lukket for denne uge og tilbuddene er forbi.
Pas? Jeg bor i indre København, har adskillige Netto, og andre
dagligvarebutikker som har åbent i dag til kl. 17-18 stykker, indenfor
gå-afstand.

De har måske endda et nyt keyboard, for caps lock har det åbenbart med
at sætte sig fast på dit gamle

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-03-05 22:04

> [...]

> indlæg den 20. så er tilbuddet ikke længere gyldigt
> Forretningerne har lukket for denne uge og tilbuddene er forbi.

http://www.netto.dk/internet/nettodk/menu/main.nsf/ForceFrame?readform&redirect=http://www.netto.dk/internet/nettodk/info/newsletters.nsf/webnews/1?opendocument

CITAT:
Søndagsåbent den 20. marts

Søndag den 20. marts har vi åbent kl. 10-16*.

Citat slut

Claus

Fra : EA 2730

Dato : 21-03-05 15:59

Claus Tersgov skrev i en nyhedsmeddelelse:

> [...]

Er du dum, eller bare hjernetom, eller vil du bare ikke indrømme, at du
har taget fejl.
Ovenstående link er til det nye tilbudsblad, som gælder fra Søndag d.
20/3 og her er der ikke autosol i

--
Med sejlerhilsen
Ejvind Andersen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-03-05 23:56

"EA 2730" <OZ2ESA@xxwebspeed.dk> skrev

> Er du dum, eller bare hjernetom, eller vil du bare ikke indrømme, at du
> har taget fejl.

Ejvind Steen Andersen, du er simpelthen for dum!

Det eneste, jeg har påstået er, at netto havde autosol på tilbud i sidste
uge, og som du kan se, så kan *andre* finde det uden problemer. Det er kun
dig, som et led i din evendelig søgning efter ballade, der ikke kan finde
autosol i nettobutikkerne!

Tag dig en tudekiks, du bliver mere og mere ynkelig!

Mon ikke, du er blevet hjerneskadet af alle de radiostråler, du
tilsyneladende sender ind i hovedet?

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-03-05 00:53

> [...]

> har taget fejl.
> Ovenstående link er til det nye tilbudsblad, som gælder fra Søndag d.

Da jeg egentlig har fået medlidenhed med din manglende evner til at finde
aotusol i netto, og da jeg alligevel skal til herlev i løbet af ugen, så
skal jeg hjertens gerne besøge din lokale nettobutik og tage et billede af
den hylde, hvor du kan finde autosol.

Jeg ved jo, at du bor på novembervej 25, så antageligvis handler du på
Kantatavej? Det går jeg ud fra, fordi jeg var på Frederikssundsvej 348 så
sent som i dag, og der er der masser af autosol, så det har du måske
overset?

Hvis det i virkeligheden handler om, at du er på spanden, så sender jeg
gerne en tube uden beregning, måske kan man også pudse briller med
det...

Claus

Fra : EA 2730

Dato : 22-03-05 03:05

> Hvis det i virkeligheden handler om, at du er på spanden, så sender
jeg
> gerne en tube uden beregning, måske kan man også pudse briller med
> det...

Det er jo slet ikke det, det drejer sig om.
Enten kan, eller også vil du ikke erkende, at dit svar i gruppen var
forkert.
Det var det hele det drejer sig om.
Men du er ikke et mandfolk der erkender sine fejl.

--
Med sejlerhilsen
Ejvind Andersen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-03-05 04:28

> [...]

> forkert.
> Det var det hele det drejer sig om.
> Men du er ikke et mandfolk der erkender sine fejl.

Du er da en klaphat!!..

Der var absolut *INTET* forkert i mit svar!

Jeg har endda *dokumenteret* det for dig, og alligevel bliver du ved med dit
intetsigende ævl.

Men nu du snakker om mandfolk, vil du så ikke være et mandfolk og
dokumentere alle de mange løjne, som du beskylder mig for?

Er det ikke det mindste, man kan forlange at et mandfolk?

Claus

Fra : Torben Bach

Dato : 20-03-05 20:11

Claus Tersgov wrote:
> "EA 2730" <OZ2ESA@xxwebspeed.dk> skrev
>
> EA, nogle gange er du altså *dummere* end polittiet tillader!!
>
> Sæt dig ind i tingene, inden du dummer dig!

Snip snap
< så tag for fanden og stop dit evendelige
> mudderkastning langt op i røven, du er efterhånden temmelig trættende!

> Claus

Og jeg siger kun: "kors i det samme sted".
Meget fin omgangstone og et demokratisk sindelag, du her lægger for dagen!

Hvordan kan det dog være, at der er tale om mudderkastning, når nogen ikke
lige ligger på maven for dig.

Så vidt jeg erindrer, omtales i netikette, hvordan man bør "tale" sammen, og
der står også noget om, at det, man skriver i nyhedsgrupperne, bliver
stående nok så mange steder - eller noget i den retning.

Skal vi "slås" - så bliver det i dk.admin.netikette, da det her er OT i en
debatgruppe, der burde omhandle erfaringsudvekslinger blandt folk med samme
interesse i.f. sejlads.

Torben

--
Husk at *hvis* du vågner -
er hver morgen den første dag

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-03-05 05:06

"EA 2730" <OZ2ESA@xxwebspeed.dk> skrev

> Gamle tilbud er det ikke sikkert, at du kan få til samme pris, når
> tilbudsugen er forbi.

Det er *også* forkert. Netto har den politik, at de *ALDRIG* ændrer priser
på restvarene. Er der flere tilbage, så er prisen den samme...

Som du ved, så er priserne i dansk supermarked styret af en central
computer, så det er umuligt at styre, uden at ændre EAN kode på hver enkelt
enhed ligesom alle skiltene i de enkelte butikker skal ændres.

Claus

Fra : EA 2730

Dato : 20-03-05 14:23

Claus Tersgov skrev i en nyhedsmeddelelse:

> Det er *også* forkert. Netto har den politik, at de *ALDRIG* ændrer
priser
> på restvarene. Er der flere tilbage, så er prisen den samme...

Det kan du sikkert have ret i, det vil jeg lade være usagt, for det
_ved_ jeg ikke.

--
Med sejlerhilsen
Ejvind Andersen

Fra : Kim

Dato : 21-03-05 14:52

> Det er *også* forkert. Netto har den politik, at de *ALDRIG* ændrer priser
> på restvarene. Er der flere tilbage, så er prisen den samme...

Hmm...Vores netto sætter ellers tilbudspriserne yderligere
ned, hvis der er tilbudsvarer de ikke er kommet med

Mvh, Kim

Fra : MAXI-87

Dato : 20-03-05 07:48

"EA 2730" <OZ2ESA@xxwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

Hej
Svaret kunne også være:
Netto havde autosol på tilbud i deres tilbudsblad, som gælder fra den
17. til den 19. marts - se side 2 vedr. autosol.
http://www.netto.dk/internet/nettodk/catalogue/catalogue.nsf/webActiveCataloguePages/3-1?OpenDocument&catid=3
og da CTs indlæg er skrevet den 20. er tilbudene ikke aktuelle længere. (og
berettiger ikke til "slange hug")

For øvrigt kan man se mange tilbudsaviser på denne side:
http://forbrugermail.ofir.dk/

eller Netto her:

www.netto.dk

Hvor svært kan det værre ?.

God søndag til alle
Hans

-----
www.honet.dk
www.kongeaamc.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 20-03-05 11:07

> [...]
> Optager du radio og musik på din computer?
> Støt debatten i News:dk.admin om oprettelse af en gruppe om lydredigering

Jeg er opmærksom på det.
Det er blot det "forkerte" Autosol.
Det er den på tube. Til chrom og lignende.
Dem de havde sidste år var polish og voks.
I dåser samme størrelse som den "røvdyre" Hempel. (og meget bedre at arbejde
med)
Og se disse kan jeg ikke finde. Ejheller importøren?

MVH
Egon

Fra : BJ

Dato : 20-03-05 16:52

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er den på tube. Til chrom og lignende.

Er det det her:

http://www.autosol.de/shop/

Jeg plejer at købe det på servicestationer.

--
Bjørn J.

Fra : Egon Stich

Dato : 20-03-05 17:34

> [...]
>
> Er det det her:
>
> http://www.autosol.de/shop/
>
> Jeg plejer at købe det på servicestationer.

Det var lige nøjagtig den.
Helt rart med et anvendeligt svar i stedet for al det skænderi nogle
fremfører
Du siger servicestationer.
Hvilket firma?
De har bådplejemidlerne?

MVH
Egon

Fra : BJ

Dato : 20-03-05 17:42

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du siger servicestationer.
> Hvilket firma?

I tidernes morgen hed det BP, nu hedder det vist Q8..

> De har bådplejemidlerne?

Hvis du går efter det produkt i tube (sort tube), har jeg en fornemmelse af,
det er samme indhold som det til både.

Jeg kan ikke umiddelbart se, der skulle være forskel på krom eller rustfrit
stål i denne sammenhæng.

Hvis du er i tvivl, ville jeg ordre en dåse fra tidligere nævnte link.

Så har du da også til et stykke tid og kan garanteret bruge "bådversionen"
til bilen, cyklen, MC'en og hvad du ellers måtte have at forkromede eller
rustfri ting/genstande.

--
Bjørn J.

Fra : Martin [5220]

Dato : 20-03-05 18:13

> Det er den på tube. Til chrom og lignende.

Det er ikke den til crom og lignende der bliver efterlyst såvidt jeg kan
forstå det.
Derfor er det også den forkerte der linkes til med nedenstående link.

Men hvis man kigger i menuen er der også marineplejemidler i blå emballager,
og de kan nemlig fåes i dåser til ca. 150 ddk.

Jeg købte nemlig også den omtalte Marine Polish/Shine i Netto sidste år, den
var super.

Hvis evt. interesserede bor i Odense eller omegn er jeg med på at bestille
nogle dåser og dele portoen (ca. 15 euro)

Eller kan den evt. fåes herhjemme i store portioner?

/Martin

People say i'm bad, but I sure feel god !!

Fra : BJ

Dato : 20-03-05 18:17

"Martin [5220]" <nospam@galnet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er ikke den til crom og lignende der bliver efterlyst såvidt jeg kan
> forstå det.

Hmmm ... så må den oprindelige indlægger da være helt rundt på gulvet nu
....)

--
Bjørn J.

Fra : Egon Stich

Dato : 21-03-05 12:52

> [...]
>
> Eller kan den evt. fåes herhjemme i store portioner?

> /Martin
>
> People say i'm bad, but I sure feel god !!

Ja, se nu nærmer vi os.
Ved nogen noget om dansk importør, eller skal man mon, som så ofte, købe i
Tyskland?

Og et suk:
Det er ret trist, at så mange indlæg kører helt forbi tråden.
Burde man ikke oprette en gruppe, hvor mennesker, der ikke kan lide
hinanden, kan skælde ud på hinanden?
Eller den finden måske allerede?
Gid folk ville bruge den, så vi andre kunne udveksle erfaringer. Og hjælpe
hinanden.
(Og nu gjorde jeg det så selv. Var off topic

MVH
Egon
Maxi 87

Fra : Carsten Holck

Dato : 22-03-05 13:55

Egon Stich said the following on 21-03-2005 12:51:
> [...]
> Eller den finden måske allerede?
> Gid folk ville bruge den, så vi andre kunne udveksle erfaringer. Og hjælpe
Findes: dk.snak.mudderkastning

> (Og nu gjorde jeg det så selv. Var off topic

/carsten

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 22-03-05 19:30

http://www.autosol.de/shop/

Om web-shoppen ender på .dk eller .de er jo også kun et enkelt ligegyldigt
bogstav til forskel. Det kan vi lige så godt vende os til.

/Bjarke

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message
snip

> Ja, se nu nærmer vi os.
> Ved nogen noget om dansk importør, eller skal man mon, som så ofte, købe i
> Tyskland?

snip

Fra : EA 2730

Dato : 20-03-05 17:23

Egon Stich skrev i en nyhedsmeddelelse:

> Det er blot det "forkerte" Autosol.
> Det er den på tube. Til chrom og lignende.

Også her sov CT i timen.

> Dem de havde sidste år var polish og voks.
> I dåser samme størrelse som den "røvdyre" Hempel. (og meget bedre at
arbejde
> med)

Den kender jeg godt, den har jeg heller ikke råd til , men køber slipol
i stedet for.
Den kan du få i en fin og en grov udgave hos METRO eller div.
autoudstyrsforretninger

Hvis du skriver "slipol" i google, så er den din ven.

--
Med sejlerhilsen
Ejvind Andersen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-03-05 22:09

"EA 2730" <OZ2ESA@xxwebspeed.dk> skrev

> Også her sov CT i timen.

Man kan se, at idioten bliver ved?

Claus

Fra : Torben Bach

Dato : 20-03-05 22:27

Claus Tersgov wrote:
> "EA 2730" <OZ2ESA@xxwebspeed.dk> skrev

> Man kan se, at idioten bliver ved?
>
> Claus

Det gør du også!
Du er OT med disse indlæg, som ikke har en ski... at gøre med gruppens
fundats, men sådan er det jo.
Når du selv er involveret, glemmer du at sætte FUT, som i dette tilfælde
burde være til gruppen vedr. mudderkastning.

Besynderligt at opleve, at du, som det ses i dk.admin.netikette, sætter FUT
i flere andre grupper til personer, der ikke lever op til den standard, du
selv *tror*, du lever op til.

Torben

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-03-05 22:58

"Torben Bach" <tsbachfjern@nyka.dk> skrev i

> Det gør du også!
> Du er OT med disse indlæg, som ikke har en ski... at gøre med gruppens
> fundats, men sådan er det jo.

Få dig et liv, skvadderhovede!

Du er simpelthen for dum!!

Hvornår begynder du at skrive indlæg i denne gruppe, som har noget med emnet
at gøre?

Har du prøvet en gang at kigge på, hvor mange af de seneste 50 indlæg, du
har skrevet, der rent faktisk har noget med sejlads at gøre, og hvor mange
af dem, der er et udspring af din *SYGELIGE* CT fiksering/besættelse..

Du er simpelthen ynkelig, og man kan undre sig over, at du bliver ved!

PS du behøver såmænd ikke at svare for min skyld, jeg læser stort set ikke
dine sygelige indlæg længere, hverken her eller i nogle andre grupper!

EOD

Claus

Fra : Torben Bach

Dato : 21-03-05 17:15

Claus Tersgov wrote:
> [...]
>
> PS du behøver såmænd ikke at svare for min skyld, jeg læser stort set
> ikke dine sygelige indlæg længere, hverken her eller i nogle andre

*ROFL*
Du bor i et glashus, som er smadret for længe siden.

Torben

Fra : Torben Bach

Dato : 21-03-05 17:20

Claus Tersgov wrote:
> [...]
>
> PS du behøver såmænd ikke at svare for min skyld, jeg læser stort set
> ikke dine sygelige indlæg længere, hverken her eller i nogle andre

Hvis du ikke læser mine sygelige indlæg i denne eller andre grupper, hvor
seriøs er din påstand så?

Torben

PS: Du slipper *ikke* for mine sygelige indlæg, så længe du fortsætter med
dit latrinære sprogbrug o.f. mig og andre!

Fra : Torben Henriksen

Dato : 21-03-05 21:48

"Torben Bach" <tsbachfjern@nyka.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du ikke læser mine sygelige indlæg i denne eller andre grupper, hvor
> seriøs er din påstand så?
>
> Torben

Ja Torben det var et rigtigt godt spørgsmål, mon CT kan svare på det
uden at modsige sig selv, eller skal vi spørge en psykolig professor.
mvh.
Torben H.

Fra : Torben Bach

Dato : 21-03-05 22:07

Torben Henriksen wrote:
> Ja Torben det var et rigtigt godt spørgsmål, mon CT kan svare på det
> uden at modsige sig selv, eller skal vi spørge en psykolig
> professor. mvh.
> Torben H.

Hej Torben
Jeg svarer her i gruppen, selvom det jo ret beset er OT, men på den anden
side, så drejer diskussionen om, hvordan vi her i gruppen burde kommunikere
med hinanden - enige eller uenige.
Jeg har brugt mange ord og skrevet meget - så sandt som det er sagt, men
sagen er, at jeg godt kan klare at blive tilrettevist i henhold til div.
regler for deltagelse i nyhedsgrupperne.
Til gengæld kan jeg ikke klare - og jeg kan heller ikke forstå - at der er
nogle, der kan tillade sig at svine andre til med superlativer i den grad,
som det er tilfældet.
Vi kender jo ikke hinanden. På et værksted eller alle mulige andre
arbejdspladser kan der herske en hård, men hjertelig tone imellem kolleger,
hvor man - hvis man i forvejen er gode venner - godt kan bruge nogle
superlativer, men så foregår det dog i en venskabelig ånd.

Jeg kan da godt se, at Claus - trods utroligt mange tråde, der udvikler sig
på en helt urimelig måde - kommer med sit positive bidrag i form af råd og
dåd, men det berettiger ham ikke til at "ponke" enhver, der - som
hovedregel - uforvarende kommer til at overtræde de skrevne og uskrevne
regler.
Læs: Meget ofte nye, der gerne vil være med.

Når det er sagt, så indrømmer jeg da gerne, at jeg er der som et søm, hver
eneste gang, jeg konstaterer, at CT *selv* overtræder de regler, han mener,
at han skal håndhæve, og derfor er jeg dum, et skvadderhoved, fjols og mange
andre superlativer af den værste slags. Værre end blandt små drenge i en
børnehave!
I øvrigt et sprogbrug, der er en klar "overtrædelse" af det, der anbefales i
de omtalte skrevne som uskrevne regler.

Overordnet set - i forskellige grupper - er der tilsyneladende en eller to,
der mener, at de skal være ordenshåndhævere, men som tidligere skrevet, så
mener jeg, at der må være tale om mennesker, der ikke i den virkelige verden
har opnået den magt, de så gerne ville have.

Slutteligt - CT har dog forbedret sig i forbindelse med sine henvisninger,
selvom filmen knækker, så snart han ser mit navn.

Mvh
Torben

PS: Jeg sætter Follow Up To - dk.admin.netikette, hvor diskussionen måske
hellere skulle foregå, så alle med interesse for sejlads undgår at skulle
bladre i en tråd, som ender op i ingenting, som feks. denne.

Dit initiativ med ny tråd tager jeg på den måde, at jeg ikke er "Palle alene
i verden" i denne sammenhæng. Desværre tror jeg, at det hjælper som en
snebold i helvede, eller en vis herres kamp mod vindmøllerne.

Fra : EA 2730

Dato : 20-03-05 01:18

Metro har det.

De fleste autotilbehørsforretninger har det også.

Ejvind Andersen
Fjern"xx"

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nRY_d.346$iL3.216@news.get2net.dk...

Fra : Alvin A. Bang

Dato : 20-03-05 17:35

"Egon Stich" skrev i en meddelelse.
> [...]
> slibemiddel
> på tube..!
> Mon nogen ved, hvem i danmark, der forhandler det?

Efter at have været væk fra gruppen i en periode er det som at komme hjem
til jul når jeg læser denne tråd. Herligt med lidt gang i den. Måske vi
skulle samle et par "superhusmødre" mere og danne gruppen "dk. frtid.
powerShopping" eller "dk.fritid.totalhusmor".
MVH
Alvin

Fra : Egon Stich

Dato : 20-03-05 18:00

"Alvin A. Bang" <alvinbang@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skulle samle et par "superhusmødre" mere og danne gruppen "dk. frtid.
> powerShopping" eller "dk.fritid.totalhusmor".

Og hvorfor skriver du lige det?
Mener du ikke, det er legalt at bede om hjælp til at finde alternative
bådplejeprodukter?
Hempels fantasipriser har jeg i hvert fald ikke lyst til at betale.
I det hele taget kniber det med lysten til at handle i danmark efterhånden.
Prisaftalerne, kartellerne, er jo ødelæggende.

MVH
Egon

Fra : Alvin A. Bang

Dato : 21-03-05 17:28

> [...]
> I det hele taget kniber det med lysten til at handle i danmark
> efterhånden.
> Prisaftalerne, kartellerne, er jo ødelæggende.

Det kan jeg godt forstå at du spørger om idet det ser ud som at jeg
anfægter dit indlæg. Det var absolut ikke meningen, idet du stiller et
fornuftigt vandrelateret spørgsmål. Det der var meningen med mit indlæg var
ikke at anfægte dit spørgsmål men den tråd som det adstedkom - og som du
ikke skal tages til indtægt for. Beklager at det ramte forkert i tråden men
det gik på de "ivrige" husmødre, som diskuterer Netto mig her og Netto
tilbudsavis mig der. Jeg øver lige en gang placeringen af mine fremtidige
indlæg.
Godt ord igen

MVH
Alvin

Fra : Egon Stich

Dato : 22-03-05 12:12

> [...]
> det gik på de "ivrige" husmødre, som diskuterer Netto mig her og Netto
> tilbudsavis mig der. Jeg øver lige en gang placeringen af mine fremtidige

Det er da bare helt iorden
Jeg var bare irriteret over al den støj et ganske simpelt spørgsmål kunne
afstedkomme.

MVH
Egon

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 21-03-05 23:21

> Sidste år havde Netto Autosol poler og slibemiddel til både.
> Det var autosol.
>
> MVH
> Egon.

Hej Egon

Jeg har været i Netto idag den 21 marts, der så jeg de havde Autosol til
29kr. pr. tube

Så, her i Jylland kan det fåes...

mvh
JR

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 22-03-05 12:15

"Jan Rasmussen" <jr@ØÅÅØvejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> >
> Hej Egon
>
> Jeg har været i Netto idag den 21 marts, der så jeg de havde Autosol til

Ja. Men jeg har nok udtrykt mig kluntet i mit oprindelige spørgsmål.
Det er ikke den kendte pudsecreme til crom oglgn.
Det jeg efterlyste var Autosols bådserie af plejemidler.
Til at polere fribord med, og derefter vokse samme.
De har et vældig godt produkt, i plastic flasker. Ca 0,5 l.
Men en dansk forhandler af disse har jeg ikke kunne finde.
Men der må da findes en importør?

MVHG
Egon