AO-halve sider
Fra : Anker Eriksen

Dato : 19-03-05 17:07

Er der en forklaring på, at jeg på en del sider, kun får kvarte eller halve
sider - er de ikke scannet korrekt??
mvh
Anker

Fra : Poul Michelsen

Dato : 19-03-05 18:34

Det skyldes, at der er kommunikationsproblemer (time out o.l.) under
hentning.
Den halve side, der er hentet, gemmes på harddisken med korrekt filnavn, men
med manglende indhold.
Ved næste forsøg på hentning konstaterer downloadprogrammet, at filen
allerede er hentet tidligere, og hentning bliver derfor ikke gentaget.
Løsningen er, at slette filen og aktiver hentning igen.

Hvis du kan klare dig uden disse filer for øjeblikket, vil jeg dog foreslå,
at du venter med at hente den igen, til AO og AO-Hackers har fået den
direkte adgang til tif-filerne etableret.
Jeg forventer, at hentningen bliver mere stabil til den tid.

mvh
Poul Michelsen

Fra : nospam

Dato : 31-03-05 22:58

Hvor lægger filerne man downloader fra AO sig henne?
Hilsen Birgit