Sun Microsystems?
Fra : Hans

Dato : 19-03-05 15:48

Jeg har efterhånden prøvet alt muligt for at finde et sted, hvor der ligger
et Java-plugin til download, uden der tages kontakt til Sun som åbenbart er
forsvundet i den blå luft. Selvfølgelig sker sådan noget når man lige skal
opgradere sin Firefox med en frisk installation.

Hvor dævlen finder jeg et sted hvor der findes et Java browser plug-in Win
XP?

Anyone?

Hans

Fra : John

Dato : 19-03-05 15:58

"Hans" skrev i en meddelelse

> Hvor dævlen finder jeg et sted hvor der findes et Java browser plug-in Win
> XP?

Måske her: http://majorgeeks.com/download.php?det=3942

- eller her: http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

Mvh John

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-03-05 16:09

Hans skrev:
> Jeg har efterhånden prøvet alt muligt for at finde et sted, hvor der ligger
> et Java-plugin til download,

http://www.tucows.com/preview/194327.html men det er en gammel version,
jeg kan desværre ikke finde den nye noget sted.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Hans

Dato : 19-03-05 16:15

Ivan V. Klattrup wrote:

> http://www.tucows.com/preview/194327.html men det er en gammel
> version, jeg kan desværre ikke finde den nye noget sted.

Tak for info. Den får lov til at køre indtil Sun igen stiger op over
horisonten.

Hans

Fra : Martin Poulsen

Dato : 19-03-05 16:23

Hans wrote:

> Hvor dævlen finder jeg et sted hvor der findes et Java browser plug-in Win
> XP?

http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp - vælg "Download JRE 5.0
Update 2".

--
Martin

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-03-05 16:31

Martin Poulsen skrev:
> http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp - vælg "Download JRE 5.0
> Update 2".

Noget kan tyde på DNS-problemer et eller andet sted, jeg kan i hvert
fald ikke komme derind, sidder på en TDC Webspeeed forbindelse.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-03-05 17:05

Den 19-03-05 16.31 skrev Ivan V. Klattrup følgende:

> Noget kan tyde på DNS-problemer et eller andet sted, jeg kan i hvert
> fald ikke komme derind, sidder på en TDC Webspeeed forbindelse.

Jeg kan heller ikke komme ind, hverken på sun.com eller java.com. Jeg
sidder med en adsl hos TDC.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Fra : Hans

Dato : 19-03-05 18:47

Martin Poulsen wrote:

> http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp - vælg "Download JRE 5.0
> Update 2".

Helt rigtigt, men det kræver altså at Sun findes i den anden ende.

Hans