Menu problem
Fra : Ugj

Dato : 18-03-05 11:20

Jeg har prøvet at lave en menu hvor der er nogle underpunkter.
Menu skal fungere på den måde: at når man klikker på et menu valg
f.eks. 'RESULTATER', så kommer undermenuen frem, og der skal der
så kunne vælges blandt flere underpunkter...
Jeg har ikke den store Java viden, men har hørt at det skulle
være det der skulle til.
Se det her: http://www.ugj.dk/test/index.htm

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : zigma.dk

Dato : 18-03-05 11:33

Ugj wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Jeg har prøvet at lave en menu hvor der er nogle underpunkter.

Okay, men har du et spørgsmål? Hvad vil du have hjælp til eller hvad
virker ikke? :)

// Zigma

Fra : Ugj

Dato : 18-03-05 11:49

zigma.dk wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Okay, men har du et spørgsmål? Hvad vil du have hjælp til eller hvad
> virker ikke? :)
>
> // Zigma

...ok - he he - spørgsmålet eller rettere sagt problemet er at jeg ikke
kan gå ind og vælge blandt menu punkterne (i undermenuen), jeg tænkte
at man muligvis kunne gøre det ved en imagemap eller noget...

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-03-05 11:56

Ugj skrev:

> [...]
> f.eks. 'RESULTATER', så kommer undermenuen frem, og der skal der
> så kunne vælges blandt flere underpunkter...

Det er en dårlig ide at bruge udskiftning af billeder som basis for en
menu. Det giver problemer med tilgængeligheden.

Tag et kig på <http://www.hintzmann.dk/articles/mhalist/> og se om den
menu ikke kan klare det du ønsker.

NB: Du har en del valideringsfejl i din kode - og du henviser flere
steder til filer lokalt på din computer. Det vil være en god ide hvis du
kigger lidt nærmere på din kode.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Standardlinks om validering - hvordan og hvorfor: