manglende fejlmeddelelser
Fra : Kristian Thy

Dato : 17-03-05 23:53

Jeg har problemer med at få php til at vise mig sine fejlmeddelelser.
Setup er som følger:

WinXP Pro
Apache 2.0.53
PHP 5.0.3

PHP virker sådan set okay (bortset fra at jeg ikke kan finde ud af at få
installeret mysql extension, men den tager vi en anden gang) men
fejlmeddelelser fra parsefejl etc. bliver ikke vist i browseren. Fra
php.ini:

error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE & ~E_STRICT
display_errors = On

Evt. fejlmeddelelser dukker godt nok op i Apaches error.log som fx.:

[client 10.0.0.4] PHP Parse error: parse error, unexpected T_STRING in
D:\\specinst\\Apache2\\htdocs\\grate\\func.php on line 8

men i browseren ser jeg bare en blank side (eller mere præcist

\\kristian
--
Thomas Madsens fremragende guide til sikring af Windows:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/windows/tjenester/

Fra : Kristian Thy

Dato : 18-03-05 10:46

Kristian Thy wrote:
> Jeg har problemer med at få php til at vise mig sine fejlmeddelelser.
> Setup er som følger:
>
> WinXP Pro
> Apache 2.0.53
> PHP 5.0.3

Problemet løst med nedgradering til PHP 4.3.10, hvilket også klarede
mine mysql-problemer.

\\kristian

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 18-03-05 19:02

On Thu, 17 Mar 2005 23:52:46 +0100, Kristian Thy <thy@itu.dk> wrote:

> [...]
> D:\\specinst\\Apache2\\htdocs\\grate\\func.php on line 8
>
>men i browseren ser jeg bare en blank side (eller mere præcist

Mon ikke du har
display_errors = Off
i din php.ini?

Fra : Kristian Thy

Dato : 17-03-05 23:55

Kristian Thy wrote:
> Nogen idéer?

Glemte lige at nævne at jeg har prøvet at sætte

error_reporting(E_ALL);

ind i toppen af en side med parsefejl uden at det ændrede nogetsomhelst.

\\kristian