Tilpasning!
Fra : Heidi Jensen

Dato : 17-03-05 20:13

Hej

Jeg sidder lige og kreerer en hjemmeside, jeg har bare et spørgsmål til
hvordan jeg får siden til at tilpasse sig den evt. pc? Sådan så med min lile
skærm og opløsning, så skal sidden lægge sig midt i billedet hos dem der har
bredere skærme... Forstår i hvad jeg mener?

--

Venlig Hilsen/ Best Regards
Heidi Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-03-05 21:56

Se http://html-faq.dk/2007.asp

>Forstår i hvad jeg mener?

Ja
--
Knud

Fra : Ulla

Dato : 18-03-05 15:56

> Se http://html-faq.dk/2007.asp

Har kigget, men er ikke så klog på html koder. Jeg kan forstå på det hele at
man blot skal makere det hele og trykke centrer, men det hjæper ikke. Eks.
www.samolon.dk Vises denne i 600 * 800 skal man scrolle sidelæns, hvordan
lavr jeg det om, så den krymper automatisk! Et andet Eks. er min datters er
lavet i 600* 800 (endnu ikke udgivet), og hele siden står i venstre hjørne -
det skal jo gerne stå midt på siden!

Vi søger hjælp fra en som kan skære det ud i pap for os i frontpage 2002,
helst ikke via html koder (i så fald skal det beskrives uførligt, hvor vi
skal indtaste koderne).

Hilsen Ulla & Heidi

..html

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-03-05 16:34

Ulla skrev:

>Vi søger hjælp fra en som kan skære det ud i pap for os i frontpage 2002,
>helst ikke via html koder (i så fald skal det beskrives uførligt, hvor vi
>skal indtaste koderne).

Kan jeg desværre ikke, kender kun begrænset til FP, desværre.
--
Knud