Sokkelund Herred
Fra : Helle Foss

Dato : 17-03-05 16:20

Sokkelund Herreds Genealogiske Forening fylder 5 år tirsdag den 29.
marts 2005.
I den anledning holder vi åbent hus på dagen fra kl. 18:00-22:00, hvor
vi byder på lidt til ganen og halsen.
Kom og se vores flotte lokaler på Sydholmen 8, Avedøre, 2650 Hvidovre.

http://www.sokkelundherred.dk

Fra : Brothers Keeper

Dato : 17-03-05 21:27

"Helle Foss" <hellef@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vi byder på lidt til ganen og halsen.
> Kom og se vores flotte lokaler på Sydholmen 8, Avedøre, 2650 Hvidovre.

Tillykke med dagen og tak jeres gode arrangementer. En af foreninger der
virkelig har fuld fart på og en masse medlemmer der kommer hver gang - med
en forening som jeres, med gode lokaler så er der kun grund til at se fremad
med de næste mange år i Sokkelund.

Bedste hilsener fra Chris Oxholm Sørensen - www.brotherskeeper.dk
Da jeg ikke må fortælle for TDC (på grund af en klage) når der er kommet en
opdatering til BK - Ja så vil jeg naturligvis heller ikke fortælle dette!