DCU-11?
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 15:40

Hvordan får jeg billeder,lyde og spil over i min k500i med DCU-11 kabel?

Eller er det for meget på en gang, så spil i første omgang.

/Christian

Fra : Lars K.

Dato : 17-03-05 21:27

"Christian Skands" <chrskandshotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan får jeg billeder,lyde og spil over i min k500i med DCU-11 kabel?
>
> Eller er det for meget på en gang, så spil i første omgang.
>
> /Christian

billeder og lyd kan du kopierer fra og til med mobile agent som du kan hente
her http://fma.sourceforge.net/ eller du kan bruge mobiledit. så går du ind
i den mappe du vil kopiere til og flytter det over med musen.

spil ved jeg ikke hvordan man gør, jeg har aldrig kunnet få det til at
virke.

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-05 20:52

"Lars K." <Ingen@adgang.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du ind i den mappe du vil kopiere til og flytter det over med musen.
>
> spil ved jeg ikke hvordan man gør, jeg har aldrig kunnet få det til at

Lige det jeg manglede tak...... Ingen der ved noget ang. spil?

/Christian