Maller/skraldemænd der tåler "koldt" vand
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 16-03-05 15:46

Hejsa

Jeg har lige fået 6 Heterandria formosa, som jeg har til at gå i lille
akvarium i vindueskarmen, og som jeg glæder mig til at få ud i haven og gå
når det bliver lidt varmere. Jeg kunne meget godt tænke mig en
malle/skraldemands lignende lille fisk til at gå og rode lidt rundt i
akvariet. Men de typer jeg kender til kan ikke rigtig klare sig under de
forhold. formosaen er jo en lille fisk der tåler meget esktreme temp.
svingninger 5-30 c. derfor trives, den efter hvad jeg har læst, godt i en
vindueskarm. Men findes der en malle jeg kan putte ned til den, som kan tåle
temp. sving, og som også er meget lille og kan gå i et lille akvarium og som
ikke gør fisken noget?

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)