Amager strand
Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-03-05 13:53

De er som bekendt ved at lave Amager strand park, men hvor kan man fiske
på Amager strand de næste par måneder. Sidste år i marts fange jeg
hornfisk 50 m fra Helgoland - men der er der bare et stort hul...(uden
vand)!!!

Jeg har store forventninger til at fange hornfisk i april - maj måned på
tangen i den nordlige del af den nye Amager strand park, hvis man har
adgang til den tid...

Hvad har i af bud ?

// Michael

Fra : Anja-Niklas

Dato : 20-03-05 00:18

"Michael Nielsen" <mni@ingenspamjarry.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har store forventninger til at fange hornfisk i april - maj måned på
> tangen i den nordlige del af den nye Amager strand park, hvis man har

Hej Mchael !

jeg bor selv på Amager, og har tidligere år fisket hornfisk nede ved kastrup
havn med held. jeg går også og tænker på Dragør gamle færge havn, der kunne
jo være noget i selve sejlrenden. men jeg har ikke haft tid til at prøve det
af.

hilsen niklas