MSN lignende prog der kører i baggrunden
Fra : Peter Holm

Dato : 15-03-05 19:40

hejsa
jeg skal ha mig en mobil med GPRS og køre MSN-lignende prog derpå.
Hvilket msn-lignende java-prog kan køre i baggrunden, så man kan benytte
andre funktioner samtidig?

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 15-03-05 20:14

Hey...
Hvis det er dit primære formål med telefonen, vil jeg forslå en Symbian
eller smart-phone. Herpå kan du f.eks. køre Agile Messenger - Som også kan
køre i baggrunden...

Eksempelvis Nokia 6600....

Lase

Fra : Peer K

Dato : 16-03-05 12:45

Lasse Rønlev wrote:

> Hvis det er dit primære formål med telefonen, vil jeg forslå en Symbian
> eller smart-phone. Herpå kan du f.eks. køre Agile Messenger - Som også kan
> køre i baggrunden...

.... men hvis man nu har taget beslutningen og har eksempelvis en 6230
eller en anden J2ME telefon?

--
Peer K

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 16-03-05 21:11

.....Så kan jeg se, at de på Agile Messengers side påstår, at det også kan
køre på J2ME telefoner

Se selv: http://www.agilemobile.com/agile_messenger.html

Mvh
Lasse

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 17-03-05 10:50

"Lasse Rønlev" <spamlasse@roenlev.dk> wrote in message
> ....Så kan jeg se, at de på Agile Messengers side påstår, at det også kan
> [...]

Så er spørgsmålet bare hvor der er en j2me udgave til download?

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 17-03-05 21:29

Øh... Hvad med f.eks. her?

http://www.agilemobile.com/downloads.html