Stort dansk saltbandsakv
Fra : BC

Dato : 15-03-05 11:43

Hej

For noget tid siden, så jeg en hjemmeside hvor en privat gut havde indbygget
et lille saltvands akvarie på ca. 20.000 liter
jeg har ikke kunne finde det siden er der noget der kender et evt link til
en side hvor man kan se baljen?

evt nogen der ved om det stadig eksisterer, bare sådan af ren nysgerrighed

/Brian C

Fra : Tommi Jensen

Dato : 15-03-05 12:57

> [...]
> et lille saltvands akvarie på ca. 20.000 liter
> jeg har ikke kunne finde det siden er der noget der kender et evt link til
http://www.google.dk/search?q=20000L+saltvand
derefter:
http://www.google.dk/search?q=Birger+Ryland
og følger google's foreslag til andre søgninger:
http://www.google.dk/search?q=Birger+Rylander

resultat:

http://fp.worldonline.dk/fpeisl47716/html/birger_kim_rylander.htm

> evt nogen der ved om det stadig eksisterer, bare sådan af ren nysgerrighed
IIRC eksisterer den stadig, dog ikke i akvarie-form, men som hjemmebiograf.

Fra : Esben Sebastian Karl~

Dato : 16-03-05 21:08

Hej akvariet eksiteret ikke mere. Det var Birger der havde det. Men blev
nødt til at pille det ned, da det var voldsom dyr i drift.

mvh
Esben