Access/Permission Denied ved reference til~
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 14-03-05 21:13

Forsøger jeg at referere til f. eks. parent.document.title eller
parent.myvar eller document.referrer, får jeg script-fejlen Access Denied
eller Permission Denied - men kun indtil jeg refresher siden, så er alt OK.

Er der en typisk årsag til denne fejl? Eller er det nålen i høstakken...!?

/Anders

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-03-05 22:43

Anders Lau Mandsholm skrev:

> Forsøger jeg at referere til f. eks. parent.document.title
> eller parent.myvar eller document.referrer, får jeg
> script-fejlen Access Denied eller Permission Denied - men kun
> indtil jeg refresher siden, så er alt OK.

Har du et link til siden?
Hvilke browsere optræder fejlen i?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 17-03-05 09:43

Fejlen var konsekvent i alle browsere. Jeg installerede MS Debugging og den
pegede blandt andet på en funktion i en .js includefil, som jeg dog slet
ikke brugte nogen steder. Den var blot opbevaret. Men alligevel må den have
lavet noget snask, for efter at jeg havde fjernet den, virkede det fint
igen.

Funktionen har dog stået der længe, så det er underligt, at den først nu
begynder at brokke sig... Jeg bliver vist aldrig klog på javascript...

/Anders