Bambus rør
Fra : Brizz

Dato : 14-03-05 08:27

Skal man behandle dem på nogen speciel måde inden man propper dem i tanken?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 14-03-05 09:46

Brizz wrote:
> Skal man behandle dem på nogen speciel måde inden man propper dem i tanken?

Det ville nok være bedre at hælde noget diesel eller benzin i din tank
Men ellers er der nogen der lakerer bambus - det dog lidt mystisk ud
med glinsende bambus Det rådner før eller siden alligevel, så det er
bare et spml om temperament. Jeg har bare vasket bambusset grundigt, og
så skiftet det ud efter behov. Og så naturligvis skruet det fast i på en
akrylplade, så der flyder rundt i overfladen

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Brizz

Dato : 14-03-05 10:27

> Det ville nok være bedre at hælde noget diesel eller benzin i din tank

Det undlader jeg dog. Har nok at gøre med det til dagligt på jobbet

> [...]
> med glinsende bambus Det rådner før eller siden alligevel, så det er
> bare et spml om temperament. Jeg har bare vasket bambusset grundigt, og så

Hvor lang tid holder det og "sviner" det i vandet når det rådner?

Og så naturligvis skruet det fast i på en
> akrylplade, så der flyder rundt i overfladen

Havde nu tænkt på at presse dem ned i en flamingoplade under bundlaget.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Mikkel Munk

Dato : 14-03-05 11:05

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Og så naturligvis skruet det fast i på en
>
> Havde nu tænkt på at presse dem ned i en flamingoplade under bundlaget.

Jeg læste en gang i en ældre akvariebog - tror enten det var 'Dekoration af
akvarier' eller 'Regnskovsskvarier' - at man kunne bruge noget lak, der hed
duraglas lak. Om denne lak stadigvæk er tilgægnglig ved jeg desværre ikke,
men du kan da prøve, at forhøre dig hos din lokale malermester, hvis du
ønsker, at lakerer bambussen.

vh
Mikkel