Mirakel til røde barnenumser...
Fra : Lars Hendriksen

Dato : 14-03-05 08:12

Hej andre børnefamilier.

Vores lille Andreas har i en periode haft lidt røde knopper og kløe i
numsen, som vi har smurt med kopattesalve uden at det rigtig battede, indtil
éen i min kones mødregruppe anbefalede Aloe Vera, og et specialt firma
kaldet FLP, for Aloe Vera er åbenbart ikke bare Aloe Vera.

Jeg fandt et sted som havde hele serien (http://frbsportwebshop.dk) og købte
den creme der hedder Propolis, som udover et højt indhold af Aloe Vera også
indeholder stoffer fra biernes kuber.

Nu er jeg ingeniør, og generelt kritisk med hvad vi giver vores barn, men
jeg må sige at serien er gennemtænkt. FLP har åbenbart udviklet en serie af
produkter baseret alene på Aloe Vera, ja endda et rengøringsmiddel (som jeg
lige har bestilt <:).

Det skal siges, at deres produkter er noget dyrere end hvad vi ellers har
prøvet, men så kører de med 3 mdr's fuld tilfredshedsgaranti; så hvis
produktet ikke lever op til forventningen, så leverer man simpelthen bare
den brugte tube tilbage og får pengene igen. Det har vi godt nok ikke haft
grund til, men der hvor vi har købt det, og som ejes af Frederiksberg
Sportsklinik, har man fortalt os, at den er god nok. Sådan er konceptet
simpelthen, og det imponerer mig sgu lidt.

De bedste hilsner

Lars

Fra : Mette

Dato : 14-03-05 09:48

"Lars Hendriksen" <Lars@LHCom.dk> skrev i en meddelelse
> Hej andre børnefamilier.

Helt ærligt. Dit indlæg lød som en TV-shop reklame, og stor var
overraskelsen ikke, da "kontakt"-linket på hjemmesiden fører direkte til
lars@LHCom.dk - altså dig selv.
Hvor troværdig synes du selv dit indlæg er, når du selv står bag salg af
produktet, du er så imponeret over?

Fra : Tina Christiansen

Dato : 14-03-05 10:32

"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lars@LHCom.dk - altså dig selv.
> Hvor troværdig synes du selv dit indlæg er, når du selv står bag salg af

Jeg er fuldstændig enig!!!

På dk-hostmaster.dk, står du ligeledes registreret med navn og adresse.
Helt ærligt, hold reklamerne for dig selv eller send dem til den
nyhedsgruppe, der er relevant
det kunne fx. være dk.markedsplads !

Tina

Fra : Mette

Dato : 14-03-05 09:51

> [...]
> éen i min kones mødregruppe anbefalede Aloe Vera, og et specialt firma
> kaldet FLP, for Aloe Vera er åbenbart ikke bare Aloe Vera.

Fortalte du hende så ikke, at det var dig, der stod bag det specielle firma?
Iøvrigt mærkeligt, at din søn har haft problemer, nu da du har let adgang
til dine mirakelprodukter.

> [...]
købte
> den creme der hedder Propolis, som udover et højt indhold af Aloe Vera

Det er heller ikke så svært at finde et sted, der forhandler dine
produkter - når du selv har oprettet siden.
DUH!

Fedt at skulle lyve for at promovere sine produkter. Har du hørt om
formidlingsetik og sandhed?

Fra : Heidi Jensen

Dato : 14-03-05 10:26

> [...]
> firma?
> Iøvrigt mærkeligt, at din søn har haft problemer, nu da du har let adgang

Ha Ha Ha

> købte
> også
>
> Det er heller ikke så svært at finde et sted, der forhandler dine
> produkter - når du selv har oprettet siden.
> DUH!

Ha Ha - ja den er sgu god! Har lige været inde og kryds tjekke din
opdagelse...

Fra : Gunnar007

Dato : 14-03-05 16:48

"Lars Hendriksen" <Lars@LHCom.dk> skrev i en meddelelse
Klip en masse reklame
> Hej andre børnefamilier.

Hvad med at prøve dette råd. Pisk æggehvider til skum, lig i bleen, og luk.
Gøres dette ved aften tid er den røde rumpe væk næste morgen..

Og ja det virker.. Og nej, jeg ejer ikke et æggeri..

Hilsen G

Fra : Christian

Dato : 16-03-05 22:22

"Lars Hendriksen" <Lars@LHCom.dk> wrote in message
> [...]
> Sportsklinik, har man fortalt os, at den er god nok. Sådan er konceptet
> simpelthen, og det imponerer mig sgu lidt.

har du ikke fået advarsler nok!...

samt andet reklame lort:

http://groups-beta.google.com/group/dk.helbred/browse_thread/thread/336d5b3d9b0b359f/793d853d3dc26b44?q=Lars@LHCom.dk#793d853d3dc26b44

http://groups-beta.google.com/group/dk.fritid.dyr.hund/browse_thread/thread/957fec7944244c02/e020031958117c31?q=Lars@LHCom.dk#e020031958117c31

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-05 22:31

Lars Hendriksen wrote:
> [...]
> Sportsklinik, har man fortalt os, at den er god nok. Sådan er konceptet
> simpelthen, og det imponerer mig sgu lidt.

Om det er reklame gas eller ej?!

Jeg har da ikke lige prøvet aloe vera sagerne på røde numser...
Men det er altså noget lækkert creme !
har selv prøvet flere produkter - som jeg synes godt om..
(Jeg er IKKE forhandler!!!)

/Per

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 16-03-05 22:41

> [...]
> Men det er altså noget lækkert creme !
> har selv prøvet flere produkter - som jeg synes godt om..

Pointen med de andres svar på indlægget som startede det hele, er at man
ikke skal komme her og lave skjult reklame, det kan man bruge dk.opslag til.
At du via dit positive indlæg indirekte støtter manden som startede
rekvalmen er uheldigt. Det er i orden at du synes det er et godt produkt,
men at give manden mod på til at måske gentage sine "ulovlige" rekvalmer er
ikke genialt.

Mvh

Emil

Fra : Lars Hendriksen

Dato : 16-03-05 23:43

Rolig nu! Efter den megen polimik som mit ellers postivt mente indlæg
skabte, vil jeg holde mig fra gode råd i disse fora fremover; ihvertfald
hvad angår Aloe Vera!

Jeg forstår i bund og grund godt jeres frygt for at seriøse fora skal ende i
rene reklamekampagner, men hvis jeg siger hysterisk, så må I da kunne bøje
hovedet en smule, I net-etiket-fanatister.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at følge med i en debat om hvad der
opfattes som reklame og hvad der er ren hjælp. Hvorfor er det fx. ikke
reklame at efterspørge "Greenies børnefodtøj" ? Her får produktet reklame i
selve Subject, men ingen reagerer !?!

Jeg skal ikke vade mere i det, for jeg kan jo kun glæde mig over at Emil har
glæde af produkterne, og føle med jer andre, men det kan godt virke lidt
frustrerende at blive skældt ud, når det budskab man har faktisk er reelt,
og bygger på egne erfaringer, og når man ved at flere kan have glæde af det;
uanset om man så har en fortjeneste på produktet eller ej.

Så hvis nogen kan henvise mig til en sådan diskussion, så er jeg
interesseret. Ellers lader jeg det blive ved det og ønsker de som har fulgt
med i denne tråd alt godt; med eller uden Aloe Vera....

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 17-03-05 00:51

> Rolig nu! Efter den megen polimik som mit ellers postivt mente indlæg
> skabte, vil jeg holde mig fra gode råd i disse fora fremover; ihvertfald
> hvad angår Aloe Vera!

Gode råd er skam velkomne, men når de bliver slynget ud i et forum i en tråd
som DU starter og du ejer produktet, opfattes det som reklame.

> [...]
> opfattes som reklame og hvad der er ren hjælp. Hvorfor er det fx. ikke
> reklame at efterspørge "Greenies børnefodtøj" ? Her får produktet reklame

Den almindelige private mor eller far spørger efter et eller andet.
En firma starter en tråd med lovprisninger af sit produkt.
Der er da forskel.

> [...]
> reelt, og bygger på egne erfaringer, og når man ved at flere kan have
> glæde af det; uanset om man så har en fortjeneste på produktet eller ej.

Det kan godt være du opfatter det som reelt. Produktet i sig selv er sikkert
også reelt, men måden du/firmaet har promoveret produktet på er ikke reelt.
Specielt ikke når du skriver på den måde: "jeg fandt et sted som havde hele
serien". Du har da ikke fundet det sted. Og især sidste afsnit af din indlæg
er jo ren salgstale.
Desuden. det er ikke mig som har glæden af dine produkter, jeg svarede bare
på Per Horn Petersen som havde glæde af dit produkt.

> Så hvis nogen kan henvise mig til en sådan diskussion, så er jeg
> interesseret. Ellers lader jeg det blive ved det og ønsker de som har
> fulgt med i denne tråd alt godt; med eller uden Aloe Vera....

Jeg har et Aloe Vera shampoo, dog ikke fra dit firma

Mvh

Emil

Fra : Laziter [9440]

Dato : 17-03-05 08:16

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

8<---klipper lige det hele fra---

Hvad er værst?
Et indlæg med reklame eller alt det der følger med når folk begynder at
brokke sig?
Hvis nu der ikke havde været så mange svar til denne tråd, ville den have
været død nu og ret uinteressant.

Om så produktet er så godt som Lars H. beskriver det til at være ved jeg
ikke, den røde numse tid er heldigvis ovre her i huset.
Men aloe vera ER godt, også til mange andre ting end lige røde numser, og så
er det jo næsten ligemeget hvilket mærke man køber...

Mvh
Benjamin