Perkins T6.3544M
Fra : Per Pedersen

Dato : 14-03-05 00:14

Hej !

Er der nogle her der ved hvor mange motor omdrejninger pr. min den her motor
kan køre med max ?

Mvh. Per

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-03-05 00:31

"Per Pedersen" <....@get2.dk> skrev

> Er der nogle her der ved hvor mange motor omdrejninger pr. min den her
motor
> kan køre med max ?

Der er nogen som diskuterer det her, måske det kan hjælpe:

http://64.233.183.104/search?q=cache:lteRl63JhasJ:boatdiesel.com/Forums/Thread.cfm%3FThread_ID%3D11423%26mc%3D4++Perkins+T6.3544M+&hl=da

Læg især mærke til den sidste post, han skriver noget om, at det måske står
på højtrykspumpen...

Claus

--
Laver du dine egne musik CD'er? Bruger du MP3 filer?
Optager du radio og musik på din computer?