Formatering af formularresultater som send~
Fra : Anders Boll

Dato : 13-03-05 23:28

Hejsa...
Jeg er igang med at fremstille en bestillingsside til en
take-away-forretning. Jeg har fået fremstillet selve formularen
på hjemmeside ( www.katgrafik.dk/testweb/grillhytten ) og den
fungerer også fint.
Der mangler lige en bekræftelsesside, men finder jeg nok ud af.
Resultatet af bestillingen bliver sendt til en email-adresse,
...fint nok. Næste problemstilling er formateringen af resultatet
som skal sendes til restauranten. Kunden får med tiden et længere
menukort, hvorfor det vil være smart, at det er kun er de
bestilte varer som fremgår af emailen, ...og selvfølgelig
kundens navn, osv., ...altså at det kun er udfyldte felter som
vises i emailen.

Jeg er gået lidt i stå på opgaven, da jeg er i tvivl om næste
'step'...

Hjemmesiden er fremstillet i FP2000.

Kan nogen hjælpe her...?

...og så lige en tak til de mange som skriver indlæg her på
siden. Har selv haft megen glæde af at læse på siden nu og da.

Venlig hilsen Anders Boll

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders Boll

Dato : 14-03-05 19:45

Spørgsmålet er lukket, da jeg har erfaret, at jeg skal lave det hele
i .asp, og at FP faktisk kun kan bruges til at indsætte
formularfelterne ind i dokumentet og ikke ret meget andet.

Validering o.lign. af felter og hvad der iøvrigt skal laves af ting
og sager i formularen, resultatmailen osv, skal tilsyneladende
'håndkodes', så det gør jeg så. Jeg starte her:
http://html.dk/tutorials/asp/ ....nu..!

Det er da vist lige til at blive langhåret af.

Fra : Ulrik Friis

Dato : 01-04-05 11:09

"Anders Boll" <infoNOSPAM@katgrafik.dk> wrote in message
> [...]
> 'håndkodes', så det gør jeg så. Jeg starte her:
> http://html.dk/tutorials/asp/ ....nu..!
>
> Det er da vist lige til at blive langhåret af.

Yep. Frisørerne har kronede dage - eller du kan lade dig kronrage

mvh
Ulrik