Altid centeret
Fra : Ukendt

Dato : 13-03-05 22:11

Hvordan får man et billed til altid at være centeret i en ramme, selv om man
gør rammen større eller mindre.
Bruger frontpage 2002 og claris homepage 3.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Christoffer

Dato : 14-03-05 22:38

"Kim Michael Larsen" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får man et billed til altid at være centeret i en ramme, selv om
> man
> gør rammen større eller mindre.
> Bruger frontpage 2002 og claris homepage 3.
Klik en enkelt gang på billedet, og klik derefter på tekst-centrerings
knappen..

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-05 00:20

> Klik en enkelt gang på billedet, og klik derefter på tekst-centrerings
> knappen..

Det virker desværrer ikke.

Det drejer sig om en overskrift, men overskriften er lavet som et gif billed
og jeg vil gerne have at den er centeret i forskellige skærmopløsninger,
f.eks 1024X768 eller 1152X864.

Nu ved jeg ikke hvor mange der stadig har en opløsning på 800X600, det
bliver ikke så godt i den opløsning.

Kan man lave det sådan at det der står i de forskellige frames selv retter
sig ind så det passer med browserens størrelse.

I må da gerne få navnet på hjemmesiden, så kan i måske bedre hjælpe, det er
en erhvervs side.

www.mo2riet.dk

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 15-03-05 21:43

"Kim Michael Larsen"

> [...]
>
> Kan man lave det sådan at det der står i de forskellige frames selv retter
> sig ind så det passer med browserens størrelse.

Prøv at sætte bredden af gif overskriftsbilledet til 100% i stedet for 1003
pixels.

(Det samme kunne du gøre med fotoet af Johnny, Jane og Anders, så kan den
besøgende selv bestemme hvor tynde personerne skal være...)

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-05 23:19

> [...]
>
> (Det samme kunne du gøre med fotoet af Johnny, Jane og Anders, så kan den
> besøgende selv bestemme hvor tynde personerne skal være...)

Det virker helt fint med overskriften, men med det andet syntes jeg ikke det
virker så godt.

Tak for hjælpen.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk