Trident 27
Fra : Kurt Nielsen

Dato : 13-03-05 21:29

Er der nogen der har erfaringer med forlængelse af Trident 27?
Jeg påtænker at gøre det ved min og har til hensigt at montere et
påhængslet vipperor. Hvis nogen kan fremskaffe fotos af sådan et ror,
modtager jeg gerne.

Med venlig hilsen

Kurt Nielsen
5953 Tranekær

Fra : Martin Schöön

Dato : 13-03-05 21:50

On Sun, 13 Mar 2005 20:28:30 +0000, Kurt Nielsen wrote:

> [...]
> Jeg påtænker at gøre det ved min og har til hensigt at montere et
> påhængslet vipperor. Hvis nogen kan fremskaffe fotos af sådan et ror,

Måste bilden visa ett roder till en Trident 27 eller duger bilder på
liknande roder?

Fattas det ett "k" i ditt email?

Martin Schöön                    "Problems worthy of attack
                                  prove their worth by hitting back"
                                                           Piet Hein

Fra : Per Laursen

Dato : 14-03-05 16:55

"Kurt Nielsen (slet EBPWK)" <urt@EBPWKpc.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg påtænker at gøre det ved min og har til hensigt at montere et
> påhængslet vipperor. Hvis nogen kan fremskaffe fotos af sådan et ror,

Prøv evt. nogen af de venlige mennesker på www.multihulls.dk .
mvh
Per

Fra : Kurt Nielsen