Glastykkelse ?
Fra : Ole

Dato : 13-03-05 18:15

Jeg har købt et 60 liter akvarie, limet men glastykkelsen er kun 4 mm, nu er
jeg i tvivl om det er et akvarie med den glastykkelse eller det er et
terraie . Hvad mener de kloge ?

Fra : BC

Dato : 13-03-05 18:29

Ole wrote:
> Jeg har købt et 60 liter akvarie, limet men glastykkelsen er kun 4
> mm, nu er jeg i tvivl om det er et akvarie med den glastykkelse
> eller det er et terraie . Hvad mener de kloge ?

det kan sagtens være et akv, jeg har selv et med 4 mm glas
er der ventilationsriste eller lign... hvis ikke så kan du godt regne med at
det er et akv.

/Brian C

Fra : Claus Andersen

Dato : 15-03-05 09:57

Hej Ole
Det er et akvarie for det er standard tykkelse på den størelse
akvarium.Og det kan sagtens holde til at blive fyldt med vand.
MVH. Claus.