Corydoras Sterbei... Foder
Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 13-03-05 17:51

Hejsa
Hvilken type foder foretrækker Corydoras Sterbei og hvilken type foder kan
de tåle??
Efter hvad jeg har fundet ud af er de alt ædene, jeg syntes bare ikke de
spiser noget..:(

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Fra : Thomas B

Dato : 15-03-05 18:17

"Jabbe(4k)" <jabbe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Hvilken type foder foretrækker Corydoras Sterbei og hvilken type foder kan
> de tåle??

Mine Sterbei er glade for røde myg oksehjerte og flagefodder granulat spiser
de også. ( De går sammen med 5 Discus).

Hvor mange har du ialt.

Mvh. Thomas

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 15-03-05 20:17

> Mine Sterbei er glade for røde myg oksehjerte og flagefodder granulat
> spiser de også. ( De går sammen med 5 Discus).

Kort sagt er det alt ædene hvilket også er min mening...
De er også begyndt at tage føde til sig nu....

> Hvor mange har du ialt
23 stk i et special akvarie.....(240L)

Det er nogle rigtig fede fisk nogle rigtig "fjummer gøje"..:)
--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Fra : Paw Stevnbak Anderse~

Dato : 17-03-05 00:31

Må jeg spørge hvad du har måtte punge ud med for sådan en fin flok?
Jeg har selv et par småflokke i mine discusbaljer - men kunne godt bruge en
to-tre håndfulde mere :)
mvh Paw

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 18-03-05 20:27

> Må jeg spørge hvad du har måtte punge ud med for sådan en fin flok?
> Jeg har selv et par småflokke i mine discusbaljer - men kunne godt bruge
> en
> to-tre håndfulde mere :)

jeg fik dem for 500.- men det var et helt klart engangstilbud....

Jeg vil gætte på at du kan få dem til en 7-800

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk