Ny BIOS til Asus P5AD2-E Premium
Fra : Martin Mogensen

Dato : 13-03-05 10:47

Min PC er begyndt at fryse med jævne mellemrum og har nu fundet ud af at det
sandsynligvis er en BIOS update der skal til, ihvertfald har har Asus
frigivt en ny BIOS med en fejlretningen der kunne tyde på at løse problemet.
Mit bundkort er et Asus P5AD2-E Premium med BIOS 1002.

Jeg har aldrig før opdateret BIOS så jeg er selvfølgelig noget betænkelig
ved det, så jeg installerede Asus Update så jeg kunne slippe for DOS delen,
men Asus Update siger blot "Sorry, there're no proper BIOS image files on
the server!". Og det kan jo undre når der er flere opdateringer på Asus's
website. Nyeste BIOS hedder AD2P1010.

Er der nogen der har prøvet denne nye version og hvordan var fremgangsmåden
ved opdatering?

Håber meget på nogen kan hjælpe!

Martin

Fra : heltfin

Dato : 23-03-05 08:56

"Martin Mogensen" skrev d. 13-03-05 10:47 dette indlæg :
> [...]
Asus's
> website. Nyeste BIOS hedder AD2P1010.
>
> Er der nogen der har prøvet denne nye version og hvordan var

<version>   P5AD2-E Premium 1004 Final
<release-date>   17.02.2005
det hedder den nyeste bio.s til dig

ftp://ftp.asus.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Socket_775/INTEL_Chipset/i925xe/P5AD2
-E_Premium/

http://www.kandu.dk/

Fra : heltfin

Dato : 23-03-05 08:51

> [...]
Asus's
> website. Nyeste BIOS hedder AD2P1010.
>
> Er der nogen der har prøvet denne nye version og hvordan var

http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=P5AD2-E%20Pr
emium&Type=All

ftp://ftp.asus.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Socket_775/

Brug asus auto opdate virker perfekt

http://www.kandu.dk/