Baag herred matriale tilbydes
Fra : Michael Lund

Dato : 12-03-05 20:42

Som tak for hjælpen til gruppen ved min tidligere forespørgsel om et
postkort og et konditori i Odense, tilbyder dansk-amerikaneren Paul
Londahl-Smidt at sende scanninger på cd til alle der måtte være
interesserede af følgende materialer:

"To Gaarde og deres Beboere" af P. Andersen, 1915 omhandlende Søllested og
Bukkerup, Baag Herred, Fyn. 32 sider lang

"En Gammel Baag Herreds Slægt, Dens Historie og Forgreninger Igennem 400
Aar" af forhv. sognepræst H. Hansen, 1918 115 sider.

jeg vil formidle den videre kontakt hvis nogle er interesserede.

Michael Lund

Fra : Lars Foller Larsen

Dato : 13-03-05 09:31

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Aar" af forhv. sognepræst H. Hansen, 1918 115 sider.
>
> jeg vil formidle den videre kontakt hvis nogle er interesserede.

Ja men det er jeg så absolut

Lars F. Larsen
Kildebakken 30
7000 fredericia

Fra : Michael Lund

Dato : 13-03-05 11:31

"Lars Foller Larsen" <follerR_EMOVE@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja men det er jeg så absolut
>
> Lars F. Larsen
> Kildebakken 30
> 7000 fredericia
Ok Lars. Jeg sørger for ekspedere videre..

Michael

Fra : Johnny & Jytte

Dato : 13-03-05 11:14

> [...]
> postkort og et konditori i Odense, tilbyder dansk-amerikaneren Paul
> Londahl-Smidt at sende scanninger på cd til alle der måtte være

Hej Michael

Må man godt være interesseret i materialet, selv om man ikke har hjulpen til
ang. forespørgslerne?
Det er jeg nemlig meget.

med venlig hilsen
Jytte Thrane
Hornumvej 16
8783 Hornsyld

Fra : Michael Lund

Dato : 13-03-05 11:26

"Johnny & Jytte" <jjhornum@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Michael
>
> Må man godt være interesseret i materialet, selv om man ikke har hjulpen
> til
> ang. forespørgslerne?
> Det er jeg nemlig meget.
>
> med venlig hilsen
> Jytte Thrane
> Hornumvej 16
> 8783 Hornsyld

Ja da! Eller som Paul skrev til mig:

"Let the Danish Genealogical Newsgroup know about the materials. I'll make
as many copies as necessary. It's my way of saying thanks for all the help.
It takes about a week to get to Denmark."

Du er hermed noteret Jytte.

Mvh.
Michael Lund

Fra : Johnny & Jytte

Dato : 21-03-05 22:15

> [...]

help.
> It takes about a week to get to Denmark."

Hej Michael

Så har jeg i dag modtaget to cd'er fra Paul. Det var meget hurtigt, synes
jeg. Hvis du snakker/skriver med ham så hils mange gange og sig tusinde tak
for dem.

hilsen Jytte

Fra : børge askholm

Dato : 21-03-05 22:36

Johnny & Jytte skrev:

> [...]
> jeg. Hvis du snakker/skriver med ham så hils mange gange og sig tusinde tak

Osse en tak her fra Am`a!

Børge

Fra : børge askholm

Dato : 13-03-05 12:11

Michael Lund skrev:
> [...]
> Aar" af forhv. sognepræst H. Hansen, 1918 115 sider.
>
> jeg vil formidle den videre kontakt hvis nogle er interesserede.

Ja undskyld!

Min adresse er

B. Askholm
Cypernsvej 23
DK 2300 Kbh S

Fra : børge askholm

Dato : 13-03-05 12:08

Michael Lund skrev:
> [...]
> Aar" af forhv. sognepræst H. Hansen, 1918 115 sider.
>
> jeg vil formidle den videre kontakt hvis nogle er interesserede.

Jatak!

Børge

Fra : Tommy Rolf Nielsen

Dato : 17-03-05 04:01

> [...]
> Aar" af forhv. sognepræst H. Hansen, 1918 115 sider.
>
> jeg vil formidle den videre kontakt hvis nogle er interesserede.

Hej Michael

Jeg er også interesseret i at få sendt et sæt her til Nyborg

Mvh.
Tommy Rolf Nielsen
Møllerparken 31
5800 Nyborg
http://www.kr862-minerva.dk

Fra : John Drage Thomsen

Dato : 26-03-05 13:49

On Sat, 12 Mar 2005 20:42:10 +0100, "Michael Lund" <miclu@mail.dk>
wrote:

> [...]
>Aar" af forhv. sognepræst H. Hansen, 1918 115 sider.
>
>jeg vil formidle den videre kontakt hvis nogle er interesserede.

Hej Michael

Det er desværre ikke mit interesse-område.

Men jeg mener, der er al mulig grund til - og giverens "ånd" - at
overlade en kopi til steder, der fremover kan betjene slægtsforskere
(og almenheden).

Er der ikke stadig en hjemmeside med med Sydfyn.dk - eller havd med
Lotte/Virgo's sider?

Venligst
John