Mit javascript virker kun i IE?
Fra : Tony Karlsson

Dato : 12-03-05 05:12

Jeg har et javascript til en menu, men den virker kun i IE.

Hvad skal tilskrives for at den virker i flere browsere?

Javascriptet:

constMaxItem=7

function udmenu(active)
{
for (i=1; i < constMaxItem+1; i++)
{
if (i!=active)
{
document.all("ekstra"+i).style.visibility="hidden"
}
else
{
document.all("ekstra"+active).style.visibility="visible"
}
}
}

siden er: http://83.72.65.86/

Venlig hilsen:

Tony

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-03-05 18:27

Tony Karlsson skrev:

> Jeg har et javascript til en menu, men den virker kun i IE.
>
> Hvad skal tilskrives for at den virker i flere browsere?

Brug document.getElementById i stedet for document.all (eller brug
evt. dem begge).

document.all er en MS-ting - et par andre browsere har
implementeret den, men document.getElementById er langt bedre
understøttet.

Se evt. afsnittene om DOM på <http://www.quirksmode.org/>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Tony Karlsson

Dato : 13-03-05 11:19

> [...]
> document.all er en MS-ting - et par andre browsere har
> implementeret den, men document.getElementById er langt bedre

Takker mange gange. Nu virker det også i firefox.