Hvor kan jeg købe en rygeovn?
Fra : A.S.

Dato : 11-03-05 22:44

Hej.

Er der nogen, der ved, hvor man kan købe en rygeovn til almindelig
hobbybrug i København?

//A.S.

Fra : Gorm

Dato : 11-03-05 23:07

"A.S." <pleaseposttong@nospamatall> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogen, der ved, hvor man kan købe en rygeovn til almindelig
> hobbybrug i København?
>

> //A.S.

Det kan du hos de fleste grejforretninger.
M.v.h.
Gorm

Fra : Jørgen Ancher

Dato : 12-03-05 08:37

det kan du i netto mandag jeg ved ikke hvad den koster men den er sikkert
god nok til at starte med.

jørgen

Fra : Arne Jensen

Dato : 14-03-05 07:35

On Fri, 11 Mar 2005 22:44:29 +0100, A.S. <pleaseposttong@nospamatall>
wrote:

>Hej.
>
>Er der nogen, der ved, hvor man kan købe en rygeovn til almindelig
>hobbybrug i København?

Se det afhænger jo meget af hvad du vil ryge i den!

Som andre har nævnt kan små røgbokse til et par hundrede købes i netto
eller grejforretninger.

Pdas.. Nu ved jeg ikke hvad du har af plads. Men hvis du har tanker om
at ville lave både kold og varm-røg, så kræves der en smule mere end
en lille kasse fra netto:)

Hvis du har pladsen til det, kan man med lidt snilde og et par gamle
olietønder selv konstruere en virkeligt god røgovn der både kan bruges
til varm og kold røg.

I forbindelse med røgning giver jeg gerne lidt oplysninger fra min ret
store erfaring mht røgning af fisk, hvis det skulle have interesse for
en eller anden. (Salttider, tørretider, røgtider ovs...)

Venlig hilsen
Arne