mp3 overførsel til nokia 6230
Fra : Thomas K. Østerbye

Dato : 11-03-05 20:15

Hejsa,

Når jeg skal overføre mp3´er til tlf. gør jeg det over ir-porten - men chok
det går langsomt 115200 bps.

Kan det virkelig ikke gøres hurtigere over IR - syntes ikke jeg kan få det
til at fungere hvis jeg sætter hastigheden op (i enhedshåntering).

Eller skal jeg ud og købe en BT-dims eller usb kabel???

Mvh. Thomas

Fra : Zulu

Dato : 11-03-05 21:14

"Thomas K. Østerbye" <osterbye@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at fungere hvis jeg sætter hastigheden op (i enhedshåntering).
>
> Eller skal jeg ud og købe en BT-dims eller usb kabel???

Køb en kortlæser det er klart det hurtigste. Hverken usbkabel eller BT
kører specielt hurtigt.

Zulu

Fra : proms

Dato : 11-03-05 21:14