god kalenderfunktion - hvilken mobil
Fra : malnitz@yahoo.dk

Dato : 11-03-05 15:04

Hej

Jeg er på udkig efter en ny mobil telefon og vil gerne have at den
skal have en god kalenderfunktion, så jeg ikke behøver at gå rundt med
både en mobil og en Palmpilot.

Kalenderen skal gerne kunne vise det der står i tekstfeltet i outlook,
så man kan se sine noter for et givet møde.

Jeg har ikke brug for de øvrige funktioner fra Palm

Det skal ikke være Nokias lokum af en kombineret mobil/plam -
nøgleordet er at det skal være handy.

Der behøver absolut ikke være kamerafunktion, men jeg ved godt at man
nærmest ikke kan undgå det nu om dage.

Er der nogen der har bud.

- de bedste hilsner, malnitz

Fra : Anders

Dato : 11-03-05 15:21

Jeg vil give dig ret i at Nokia er noget lort !

Jeg ved ikke lige hvilke mærke du er til, men en SE 700i , skulle kunne
klare det, ved ikke om det er rigtigt, men telefonen er god

/Anders

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : RpR

Dato : 11-03-05 16:34

> Jeg vil give dig ret i at Nokia er noget lort !

Det har du self' ret til at mene

> Jeg ved ikke lige hvilke mærke du er til, men en SE 700i , skulle kunne
> klare det, ved ikke om det er rigtigt, men telefonen er god

Hvis du synes Nokia er noget lort, hvorfor i alverden anbefaler du så en SE
700i?

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-03-05 16:42

RpR wrote:

> Det har du self' ret til at mene

> Hvis du synes Nokia er noget lort, hvorfor i alverden anbefaler du så en SE
> 700i?

Fordi den trods alt er bedre end en nokia ?

Fra : RpR

Dato : 11-03-05 17:52

> Fordi den trods alt er bedre end en nokia ?

Heh, det kommer da kun fra en der ikke ved hvad han snakker om

De eneste telefoner SE nogensinde har lavet der kan lege med Nokia's Symbian
telefoner er P800 / P900 serien, og de er endnu større end Nokia's rent
fysisk.

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-03-05 16:55

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil give dig ret i at Nokia er noget lort !
>
> Jeg ved ikke lige hvilke mærke du er til, men en SE 700i , skulle kunne
> klare det, ved ikke om det er rigtigt, men telefonen er god
>
> /Anders

Jeg har nu det indtryk at Malniz bare mente at det ikke skulle være et stort
skrummel som eksempelvis Nokia 9300.

Med venlig hilsen Kim

Fra : malnitz@yahoo.dk

Dato : 11-03-05 21:09

Ganske korrekt. Jeg har intet imod Nokia. Har en nu og er yderest
tilfreds med brugervenligheden. Opgaven for mig er at reducere mængden
af "skrammel" man bærer rundt på. Derfor føler jeg ikke, at jeg
pladsmæssigt sparer noget hvis jeg erstatter en palm og en lille mobil
med Nokias relativt store 9300.

Fra : RpR

Dato : 12-03-05 14:25

> [...]
> af "skrammel" man bærer rundt på. Derfor føler jeg ikke, at jeg
> pladsmæssigt sparer noget hvis jeg erstatter en palm og en lille mobil

Taget en kigger på Nokia's S60 telefoner? 7610, 6630, osv? De er ikke
overvældende store eller tunge og har virkelig meget funktionalitet.

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Thomas

Dato : 11-03-05 15:35

Jeg ville se på en smartphone som Orange C500, Qtek 8020

de er 100% outlook kompatible

Hvis du i outlook trækker en mail over i kalender og gemmer det under en
overskrift bliver begge dele sync'et til smartphone

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-03-05 16:54

> [...]
> nøgleordet er at det skal være handy.
>
> Der behøver absolut ikke være kamerafunktion, men jeg ved godt at man

Min Nokia 6100 kan og har en passende størrelse, jeg har foræret ungerne de
to Palm's jeg havde efter jeg fik den. Kalenderen i konens 3200 er en tand
bedre da der også er en uge oversigt hvor den optagne tid er markeret, den
kan også tricket med Outlook. Jeg er ret sikkert på at alle Nokia telefoner
med en Pop-Port kan, men tør ikke love at det er sådan. Her kan du se nogle
billeder af kalenderen i Nokia 3200
http://www.mobile-review.com/review/nokia-3200-en.shtml det er den samme der
er i 6230.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Soren Pedersen

Dato : 11-03-05 21:46

> Er der nogen der har bud.

Afhængigt af i hvilket omfang du skal skrive i kalenderen på tlf. vil
jeg anbefale SE K700, som giver et rigtigt godt overblik. Jeg sync'er
min med Lotus Notes, med det resultat at min iPAQ kun kommer frem når
det er andet end kalender der er på banen.

Mvh
Søren

Fra : Kim Kristensen

Dato : 12-03-05 03:47

> [...]
> nøgleordet er at det skal være handy.
>
> Der behøver absolut ikke være kamerafunktion, men jeg ved godt at man

Jeg har sendt nedenstående indlæg næsten samtidig med det første, men det er
åbenbart aldrig nået frem.

[...]

Lige et PS. Du kan også klare kontaktpersoner og todo-liste med ovenstående
telefoner via Nokia-suite.

Med venlig hilsen Kim