Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hjemmeside må være utrolig dårlig reklame ~
Fra : HJC

Dato : 11-03-05 11:21

Det er utroligt at en kendt mand, som direktør for BG BANK Søren
Kaare-Andersen vil lægge navn til at forsvare, en sådan omgang åbenlys
svineri og brud på simple spilleregler, over for kunderne som er beskrevet
på denne hjemmeside http://home19.inet.tele.dk/hade-bg-bank/.

Tænk at man som leder sidder forsvarer, hvad der på handelsskolerne må være
et stjerne eksempel i, hvad man kan kalde åbenlyst dårlig kundebehandling og
kundevenlighed, samt at man bare løber fra sine aftaler.

Jeg fatter ikke den adfærd og at man ønsker at have sådanne sider på nettet.
Jeg tror nok jeg vil tænke mig om to gangen inden jeg vælger BG Bank, hvis
ledelsen er så flosset i kanten, som i beskrevne sag så ved man ikke, hvad
man kan regne
med og stole på i BG Bank

Mvh HJC

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-03-05 14:49

Den 11-03-05 11.21 skrev HJC følgende:

> [...]
> Kaare-Andersen vil lægge navn til at forsvare, en sådan omgang åbenlys
> svineri og brud på simple spilleregler, over for kunderne som er beskrevet

Der står ikke særlig meget konkret på siden, så det er svært at vurdere,
om banken har handlet forkert, eller om kunden er et brokkehovede.
Personligt har jeg det dog sådan, at jeg stoler mere på en bank end en
anonym hjemmeside uden nogen form for dokumentation.

> Mvh HJC

Skal vi gætte på, at den anonyme hjemmeside bestyres af en næsten lige
så anonym HJC? Klag til Pengeinstitutankenævnet, hvis du mener, du har
lidt økonomisk tab, eller til Finanstilsynet, hvis du ikke har lidt
økonomisk tab, men mener, at banken har overtrådt reglerne om god skik.

Læs mere her: http://www.ftnet.dk/sw3949.asp

Du kan også bare glemme det hele og komme videre med dit liv.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet. Læs om Signe som

Fra : Alis

Dato : 17-05-05 21:37

"HJC" <hjc@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ledelsen er så flosset i kanten, som i beskrevne sag så ved man ikke, hvad

Tja! Verden vil bedrages og det bliver den bare (reklame) løgnen er stor
nok.

Alis