besøgstæller
Fra : Ricko.

Dato : 11-03-05 06:13

Hej , jeg har fået tildelt en hjemmeside af min udbyder , Arrownet , og den
vil jeg gerne have sat en besøgstæller på , jeg har forgæves forsøgt at få
dem som er med i Frontpage 2003 til at vise sig på siden , er der ikke en
der kan fortælle mig hvordan jeg får det til at virke, det skal lige siges
at udbyder ikke har en som jeg kan hente ned ,

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-05 08:41

Ricko. skrev:
> [...]
> siden , er der ikke en der kan fortælle mig hvordan jeg får det til
> at virke, det skal lige siges at udbyder ikke har en som jeg kan

Hent en hos Chart.dk

--
Otto Pæd

Fra : Ricko.

Dato : 11-03-05 10:43

"Otto Pæd" <not> skrev i en meddelelse news:42314a83_1@x-privat.org...

> Hent en hos Chart.dk

Kan overhovedet ikke finde en .

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-05 11:32

Ricko. skrev:

> Kan overhovedet ikke finde en .

Nej, jeg kan godt se det er svært, men hvis du
nu starter med linket: Tilmeld website, så tror
jeg du finder en.

--
Otto Pæd

Fra : Klaus

Dato : 12-03-05 16:50

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> , er der ikke en der kan fortælle mig hvordan jeg får det til at
> virke, det skal lige siges at udbyder ikke har en som jeg kan hente

Kan du ikke gå ind på din hjemmeside på nettet og der , under filer,
vælge punktet "Rediger med Mcrosoft Frontpage"?
Så burde du kunne indsætte besøgstælleren fra Frontpage.

Klaus H

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-05 17:37

Klaus skrev:

> Kan du ikke gå ind på din hjemmeside på nettet og der , under filer,
> vælge punktet "Rediger med Mcrosoft Frontpage"?
> Så burde du kunne indsætte besøgstælleren fra Frontpage.

Kan han da kun hvis Arrownet tilbyder
brug af Frontpage Extensions og det
gør de nok ikke :(

--
Otto Pæd

Fra : Jon Andersen

Dato : 17-03-05 13:02

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i melding
> [...]
> ikke en der kan fortælle mig hvordan jeg får det til at virke, det skal
> lige siges at udbyder ikke har en som jeg kan hente ned ,

Hei.

Serveren har nok ikk FP extentions.

Gratis tellere med statistikk +++ finner du her: http://www.bravenet.com/

J.