Forsikring
Fra : nileif

Dato : 10-03-05 23:27

½øj

Jeg har købt en lille brugt båd, og renoveret den totalt.
Prisen er efterhånden 4x købsprisen....
Udover dette så mange arbejdstimer, at min kone tror jeg har en affære.

Det er en 17" Mayland med en 40 HK Mercury. Jeg regner med at
forsikringssummen skal være omkring 60.000.

Hvor forsikrer jeg den godt og billigt.
Den kommer til at ligge for svaj i sommer½året.

leif

--

e-mail: nilaus@REMOVEmail.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-03-05 12:50

"nileif" <nileif@post9.tele.dk> skrev

> Hvor forsikrer jeg den godt og billigt.
> Den kommer til at ligge for svaj i sommer½året.

Med mindre du har et selskab, hvor du har andre forsikringer, så de er
villige til at give dig en smule rabat, så er der ikke den store forskel. de
fleste selskaber tager 1% af værdien, og så skal man huske 1% til
statsafgiften.

Codan og Panthenius er nok blandt de mest udbredte.

Claus

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 11-03-05 13:36

"nileif" <nileif@post9.tele.dk

> Det er en 17" Mayland med en 40 HK Mercury. Jeg regner med at
> forsikringssummen skal være omkring 60.000.
>
> Hvor forsikrer jeg den godt og billigt.
> Den kommer til at ligge for svaj i sommer½året.

Du kan se på dette link
http://www.smaabaadsklub.dk/forsikring/Forsikringspriser2003.htm , hvad man
giver i forsikring ved Tryg.
Det forudsætter et medlemskab i en af "Danmarks småbådsklubber" .
www.smaabaadsklub.dk

Mvh
Henning