K: Messe udstyr
Fra : Henning Pedersen

Dato : 10-03-05 16:05

Hej,

jeg søger følgende:

* Brugte stande i alu / Masonite.
* Rumadskillelses sektioner.
* Cafesæt
* Andre ting der er af værdi til udstilling.

Kontakt mig venligst direkte på mail adresse: cona@adr.dk

Mvh.

Fra : Leonard

Dato : 10-03-05 17:47

"Henning Pedersen" <cona@adr.dk> wrote:

>* Andre ting der er af værdi til udstilling.

Kan du bruge skumbananer?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Petersen_Michael

Dato : 12-03-05 09:17

In news:bfu0319jmieb0876shd24ijl7itbotsse7@4ax.com,
Leonard <usenet@leonard.dk> wrote:

> Kan du bruge skumbananer?

Att.: Henning Pedersen

Fair nok, men din vejledning er mere værd, hvis du samtidig henviser til
relevant NG..

Att.: Leonard

Du vil have mere held med at finde sagerne, i de dertil oprettede
grupper.

dk.marked hierarkiet, er til handel. I alle øvrige grupper frabedes
handel.
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Leonard

Dato : 12-03-05 09:44

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk>
wrote:

>Att.: Leonard

OK, du kender ikke joken med at byde skumbananer når der annonceres i
ikke-markedsgrupper?
Mit indlæg var ikke fordi jeg overhovedet er interesseret, men en
joke, der hentyder til at indlægget er forkert placeret.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Petersen_Michael

Dato : 12-03-05 09:55

In news:sra531tfq90i31vc5jrk8rv9tocgo2cj02@4ax.com,
> [...]

> Mit indlæg var ikke fordi jeg overhovedet er interesseret, men en
> joke, der hentyder til at indlægget er forkert placeret.

Jo den er jeg med på, men den ses ofte opfulgt af en bedre vejledning.
Der gør at den kan bruges til noget konstruktivt..