Nokia 3510i
Fra : Spirrevip

Dato : 10-03-05 15:31

Hej

Jeg har en Nokia 3510i som er et par år gammel. Den ligger i min lomme hver
dag når jeg er på arbejde som postbud. Når nogen fx. min mand ringer til mig
efter at den har ligget i lommen i regnfrakken i ca. 5 timer eller mere går
den død og slukker ned inden jeg når at tage den. Er der nogen der ved
hvorfor evt. har prøvet det selv. Er det mon på grund af kulden eller kan
der være noget andet galt. Indendørs er der aldrig noget problem.

med venlig hilsen
Spirrevip

Fra : Anders

Dato : 10-03-05 18:44

Det er fugt, og det kan telefonen ikke tåle. Sagt med andre ord, den går i
stykker.

En telefon skal kunne ånde !.

Hvis du gerne vil have den ved hånden, så invest. i en bæltaske. De kan
fåes
til par 100,- i en telebutik.

/Anders

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk