Mobil med god kalenderfunktion
Fra : Lars Clement

Dato : 10-03-05 12:47

Tja... om det er teknik ???
I hvertfald er jeg på herrens mark.
Jeg søger en god mobil med en super kalender/planlægningsfunktion. Jeg har
kig på en alcatel 715 men ungerne siger den er forældet.
Den skal kunne udveksle data mellem 2 telefoner ( infrarød ) og behøver
absolut ikke kamera.
Hæld ud af posen og fortæl om jeres erfaringer.

Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk

Fra : Niels

Dato : 10-03-05 13:59

Jeg synes at Siemens er ret gode til håndtering af kalender og
kontaktpersoner.
Jeg har haft en S55 , og synkronisering med Outlook kørte rigtigt godt.

/Niels

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 10-03-05 18:42

Det var smuk og solrig dag da Niels skrev
news:4230449d$0$284$edfadb0f@dread12.news.tele.dk i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Jeg synes at Siemens er ret gode til håndtering af kalender og
> kontaktpersoner.
> Jeg har haft en S55 , og synkronisering med Outlook kørte rigtigt
> godt.

Jeg har også en s55 og er meget glad for kalenderfunktionen og outlook
synkroniseringen.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Anders

Dato : 10-03-05 14:01

Du kan starte på www.mobilvalg.dk det kan give dig et hint om hvad der der
på markedet i dag, der kommer hele tiden nye modeller.

/Anders

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Emil

Dato : 10-03-05 17:05

> Jeg søger en god mobil med en super kalender/planlægningsfunktion.

Jeg ville gå efter en SonyEricsson.. Alt efter budgetet en T630 eller
K700i.

--
*/Emil

Fra : Chris G.

Dato : 10-03-05 19:49

"Emil" <emil@spam.trap> wrote in message
> Jeg ville gå efter en SonyEricsson.. Alt efter budgetet en T630 eller
> K700i.

....eller en P900/910 måske? Jeg er den lykkelige ejer af en P900 - dens
kalender/organizer funktioner virker bare fremragende...

Ellers kunne du måske overveje en SPV C500 hvis du vil ha' total
Outlook-kompatibilitet.

--
Mvh.
Chris

Fra : Lars Clement

Dato : 10-03-05 23:59

Tak for nogle fine svar, nu har jeg noget at arbejde med !!

Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 12-03-05 01:37

to 10 mar 2005 12:46:40p satte Lars Clement sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Hæld ud af posen og fortæl om jeres erfaringer.

JEg render rundt med en Qtek 2020 som er baseret på Pocket-pc
Dens kalender er noget af det bedste jeg har set og dens adressekartotek
ligeså. MEn bedst af alt da det jo er et WIndows-styresystem så
integrerer den fuldstændigt med Outlook på pcen. ALt hvad jeg skriver
kommer fejlfrit over på pcen og omvendt.

Kigger du lidt nærmere på den vil jeg helt klart anbefale 2020 frem for
9090 da 9090 hhar fået en del tæsk p.g.a. dårlig kvalitet. 2020 er efter
min mening den ultimative mobil lige nu hvis du går efter en smartphone /
communicator-løsning og det lyder det lidt som.

Ellers er der jo Communicatorerne fra Nokia. 9500 er rigtig god men det
kommer jo an på hvad man skal bruge. Personligt vil jeg dog mene at vil
man have et godt værktøj til sine forretninger med mulighed for senere
udvidelse med flere programmer så er løsningen helt klart Pocket-pc-
platformen. Der findes mange flere programmer til dem end der gør til
Symbian-telefonerne.

Som du sikkert har bemærket så foretrækker jeg selv de avancerede
mobiltelefoner.

Steven