Fejlmeddelelse - Hvorfor?
Fra : Janus Høi

Dato : 25-05-01 20:11

For eksempel se
news:L6yP6.1425$rB3.92239@news010.worldonline.dk...

Hej.

Jeg får en sær fejlmeddelelse når jeg går ind på www.freepaq.dk og de sider
de hoster.
Som for eksempel www.webkrogen.dk eller www.coolkoder.dk .

Det er den der iqbar der laver ravagen. Men det der er mærkeligt er, at det
tilsyneladende er et lokalt fænomen. Min fars computer klager i hvert fald
ikke når jeg prøver siderne på den.

Jeg formatterede disken for et stykke tid siden. Før det, var det nogle
andre sider der kom med den besked. Jeg tror ikke den klagede over
freepaq.dk dengang.

Det tændermig lidt af at den gør sådan. Det er ikke kun dem den gør det ved,
men jeg har bare lagt mærke til en struktur i netop dette eksempel.

Er der andre der har samme problem og kan man slå noget fra så den ikke
kommer frem mere?

\\Janus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-05-01 20:29

Fri, 25 May 2001 21:10:30 +0200, skrev "Janus Høi" <hoi@ØØØjagi.com>:

>For eksempel se

findes ikke på min newsserver.

>Jeg får en sær fejlmeddelelse når jeg går ind på www.freepaq.dk og de sider
>de hoster.
>Som for eksempel www.webkrogen.dk eller www.coolkoder.dk .
>
>Det er den der iqbar der laver ravagen.

Det er jeg ikke så sikker på.
Kan du ellers se siderne?

Jeg får den fejl, at klassen på linie 141 ikke er registreret.

Det er IE 5.5, som der er problemer med.

Jeg ved ikke, hvad årsagen er.
Men filter og transition bl.a. virker heller ikke i min.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Janus Høi

Dato : 25-05-01 21:27

> findes ikke på min newsserver.

Sært. Ellers find den på dk.binaer

> Kan du ellers se siderne?

Ja det kan jeg når jeg har klikket 'nej'.

> Jeg får den fejl, at klassen på linie 141 ikke er registreret.
>
> Det er IE 5.5, som der er problemer med.

Det lyder som om det er samme problem. Det bør de da gøre noget ved derinde.

--
\\Janus

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 26-05-01 08:26

Janus Høi <hoi@ØØØjagi.com> skrev...
> Det lyder som om det er samme problem. Det bør de da gøre noget ved derinde.

FreePaq skulle vist have ordnet deres IQBar så det nu kun er Opera, der
har problemer. Dette kan iøvrigt løses ved at slå JavaScript fra.
--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk

Miljøkemisk Forum: http://miljokemi.dk/forum.htm

Fra : Janus Høi

Dato : 26-05-01 12:04

"Morten Bjergstrøm" <nospam@dafnie.dk> skrev i en meddelelse

> FreePaq skulle vist have ordnet deres IQBar så det nu kun er Opera, der
> har problemer. Dette kan iøvrigt løses ved at slå JavaScript fra.
> --

Jeg kører med IE 5.50 og det fungerer altså stadig ikke.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 26-05-01 12:16

Janus Høi <hoi@ØØØjagi.com> skrev...
> Jeg kører med IE 5.50 og det fungerer altså stadig ikke.

Hvis det er en fejl i IE5.5 som Knud Gert siger, er det jo klart. Man
kan ikke forvente, at de tager hensyn til fejl i browserne.