Hjælp til rullepanel i MS Front
Fra : Acheron

Dato : 10-03-05 00:27

Hej søger nogen der kan hjælpe mig med at lave rullepanel. Det skal fungere
på samme måde som når man går ind i start i XP menuen. Altså man vælger
eks.vis programmer og derefter tilbehør. Det skal fungere sådan at når
musen kører over et billede ruller der et gardin ud til enten højre eller
venstre.

Håber på hjælp.
Skriver ikke i koder. Så hvis i vil hjælpe på den måde, skriv da en
brugervenlig forklaring, for en der fatter minus af koder.

MVH Acheron

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 10-03-05 08:39

> [...]
> Skriver ikke i koder. Så hvis i vil hjælpe på den måde, skriv da en
> brugervenlig forklaring, for en der fatter minus af koder.

Det skulle være muligt at finde noget du kan bruge på denne site.
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/index.html

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 10-03-05 23:16

Jørgen Graae Jensen skrev:

> Det skulle være muligt at finde noget du kan bruge på denne site.
> http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/index.html

Jeg er spændt på om Acheron via dette link kan lave noget som
svarer til det han efterlyser. Det er ikke lykkedes for mig.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
aka www.hamigen.dk

Fra : Gösta Pedersen

Dato : 11-03-05 08:47

Jørgen Grandt wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]

Ja, er der en der kan skære det ud i pap.

Hilsen Gösta www.vidjekaer.dk

Fra : Acheron

Dato : 11-03-05 10:39

Linket virkede fint nok, men det var ikke helt det jeg mente, eller måske
var det men kan bare ikke finde ud af det så, hvis der skal ændres noget.
Den hjemmeside jeg skal bruge det til er www.gl-estrup-rideklub.dk Her vil
jeg have hver af de 7 billeder til repræsentere hver sin slide-bar. Dvs. når
musen ikke er over billedet, kan man ikke se skyggen af rullepanelet.
Hvordan gør jeg det.
MVH Acheron

Fra : Acheron

Dato : 11-03-05 13:07

Nu har jeg fundet ud af det. Mange tak for hjælpen. Tjek ind på
www.gl-estrup-rideklub.dk for at se hvad det var jeg mente.
Mvh Acheron
Den er langt fra færdig