Jens Breth Hansen på sjælland
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-03-05 22:41

Så er det nordsjællændernes tur til at være forsigtige når de vælger
dyrlæge, Breth, Ruben Frank Madsen og en dyrlæge der hedder Jensen har åbnet
en klinik i Virum,
Dr. Løves Dyreklinik, Grønnevej 81.

Så nu skal der gang i advarsels-trommerne her ovre også.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 10-03-05 01:29

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> har åbnet en klinik i Virum,
> Dr. Løves Dyreklinik, Grønnevej 81.
>
> Så nu skal der gang i advarsels-trommerne her ovre også.

Læs mere her:
www.Stop-Dyrlaege-Breth-Hansen.dk

Med venlig hilsen

Thomas

Fra : Allan

Dato : 10-03-05 15:47

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> skrev i en meddelelse

> Læs mere her:
> www.Stop-Dyrlaege-Breth-Hansen.dk
>
> Med venlig hilsen
>
> Thomas

Har kigget lidt på siden. Det er da helt groteske historier, man kan læse
om.
Hvordan kan det være, at sådan en dyreklinik fortsat kan eksistere?

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 10-03-05 17:39

Allan skrev
<Har kigget lidt på siden. Det er da helt groteske historier, man kan læse
om.
Hvordan kan det være, at sådan en dyreklinik fortsat kan eksistere? >

Kort sagt. Fordi de relevante myndigheder er ligeglade.

Det er kun sket et par gange i den tid loven om dyrlægegerning har
eksisteret, at en dyrlæge er blevet frataget deres autorisation, det har
været i forbindelse med dyrlægens misbrug.

Så herregud, at en dyrlæge slår flere dyr ihjel end han hjælper, er vel ikke
noget at tage på vej for (tyk ironi)

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Løkke Lindkvist Niel~

Dato : 11-03-05 09:37

hej
har lagt en advarsel ind på min hjemme side for flere måneder
siden efter at ha læst rædsels historierne, selvom jeg bor på
sjælland,så håber rigtig mange har læst det, og jeg synes også
bare det er vanvittigt han ikke er stoppet endnu
Løkke

Fra : zuss

Dato : 11-03-05 21:47

"Marianne Hellemose" <dsl189745@vip.cybercity.dk> wrote in message news:<42307812$0$29091$157c6196@dreader1.cybercity.dk>...
> [...]
> været i forbindelse med dyrlægens misbrug.
>
> Så herregud, at en dyrlæge slår flere dyr ihjel end han hjælper, er vel ikke

Hmmmm...
jeg er absolut ikke enig med jer. -om noget son helst.
jeg har en gammel rottweiler tæve som han har behandlet flere gange.
Han har stået om natten og opereret hunden sammen efter et uheld.
jeg kan kun være taknemlig for hans hjælp.

Fra : ENN

Dato : 12-03-05 15:37

Jeg takker for advarslen - kunne aldrig finde på at benytte ham.