Ingen indlæg i dk.marked.privat.dyr.akvari~
Fra : Anders

Dato : 09-03-05 15:31

Hej!

Jeg kan ikke se èt eneste indlæg i "dk.marked.privat.dyr.akvarium" og jeg
kan heller ikke lægge noget ind i forrummet? - Er det mine indstillinger på
computeren der fejler noget eller kan I andre heller ikke få det forum til
at virke????

Venlig hilsen

Anders Christiansen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-03-05 16:56

Anders wrote:
> [...]
> jeg kan heller ikke lægge noget ind i forrummet? - Er det mine
> indstillinger på computeren der fejler noget eller kan I andre heller

Virker fint her - også de indlæg, som du har postet i går og i dag.

Som en anden nævner, så er det åbenbart Cybercity, der har nogle problemer.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Anders Christiansen

Dato : 11-03-05 22:41