Jeg mangler Natpisser beviset
Fra : Madsen

Dato : 09-03-05 14:09

Hej Der
Jeg mangler Natpisser beviset
er der nogen der kan hjælpe

Pmadsen@cool.dk

Fra : BJ

Dato : 09-03-05 16:38

"Madsen" <mas@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:422ef4f1$0$29085$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

KLIP

> Jeg mangler Natpisser beviset
> er der nogen der kan hjælpe

Det udstedes ikke sådan på skrømt.

Der skal beviser til, før en overvejelse om udstedelse kan komme på tale og
dernæst skal man gøre sig fortjent til det.

--
Bjørn J.

Fra : Lady

Dato : 11-03-05 19:42

Øh, hvad er det?

Fra : BJ

Dato : 11-03-05 19:45

"Lady" <ladycatwoman@fjernhotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Øh, hvad er det?

Hvis du ikke ved det, er du ikke natpisser og kan således ikke finde
anvendelse for beviset.

--
Bjørn J.

Fra : Jeppe

Dato : 03-04-05 19:29

nok fra kl 24.00 til 07.oo om morgenen ??

Hilsen Jeppe

Fra : BJ

Dato : 03-04-05 19:33

"Jeppe" <jepski@pc.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> nok fra kl 24.00 til 07.oo om morgenen ??

Hvis du ikke skal pisse i det tidsrum, har du jo ikke brug for beviset ..!!!

--
Bjørn J.

Fra : Jeppe

Dato : 03-04-05 20:08

jeg natpisser 5 gange i ovennævnte tidsrum !

Hilsen jeppe

Fra : BJ

Dato : 03-04-05 20:11

"Jeppe" <jepski@pc.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> jeg natpisser 5 gange i ovennævnte tidsrum !

O.k., så har jeg misforstået din emnelinie.

Jeg trode du blot var en natpisser ... 5 gange.

Da du nu er en rigtig natpisser, skal du på natpisserhøjskole for at få
beviset.

Du kan finde natpisserhøjskolerne ved hjælp af de gule sider.

--
Bjørn J.

Fra : Jeppe

Dato : 03-04-05 20:18

Er det ligeså dyrt som andre højskoler ??

Fra : BJ

Dato : 03-04-05 20:34

"Jeppe" <jepski@pc.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er det ligeså dyrt som andre højskoler ??

Jeg er helt sikker på, du bliver pisset op og ned af.....

--
Bjørn J.

Fra : Jeppe

Dato : 03-04-05 20:37

Af andre natpissere ??

Fra : BJ

Dato : 03-04-05 20:45

"Jeppe" <jepski@pc.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Af andre natpissere ??

Det kan du ikke vide, før du selv har beviset. !!!

--
Bjørn J.

Fra : Jeppe

Dato : 03-04-05 21:00

Jeg tror at jeg bliver nødt til selv at lave et natpisserbevis - jeg tror
jeg laver det i Word, og så pisser jeg lidt på det, sætter det ind i en af
disse moderne krympefolier - varmer det hele - så passer det ligesomsom lidt
sammen - det er sku krympet det hele.

hilsen Jeppe

Fra : BJ

Dato : 03-04-05 21:06

> [...]

> disse moderne krympefolier - varmer det hele - så passer det ligesomsom
> lidt sammen - det er sku krympet det hele.

Perfekt, selvgjort er velgjort..)

--
Bjørn J.

Fra : Jeppe

Dato : 03-04-05 21:20

Tak for snakken - inspirationen - det er dejligt at der er nogle som kan
følge en tråd/linie selv om det er gået lidt ud over det normale.

Hilsen Jeppe

Nb - det er da underligt vi ikke er blevet "vippet af"

Fra : BJ

Dato : 03-04-05 21:22

"Jeppe" <jepski@pc.dk> skrev i en meddelelse

I lige måde.

> Tak for snakken - inspirationen - det er dejligt at der er nogle som kan
> følge en tråd/linie selv om det er gået lidt ud over det normale.

> Nb - det er da underligt vi ikke er blevet "vippet af"

Nu kunne jeg jo egentlig godt fortsætte, men laaader jeg så være med..;)

--
Bjørn J.

Fra : Jeppe

Dato : 03-04-05 21:31