Navn
Fra : Eva

Dato : 09-03-05 12:47

Hej

Jeg har en veninde, der snart skal have sit 1. barn.
Jeg kan huske, der engang herinde var nogen, der efterspurgte et sted, hvor
på enttet, hvor man kan se, hvor mange, der hedder et bestemt navn.
Der var nogen, der kom med et link til en god hjemmeside, men jeg kan ikke
huske hvilken. Er der nogen der kan hjælpe. -Igen?

På forhånd tak.

Eva

Fra : Holst

Dato : 09-03-05 13:17

Eva wrote:

> [...]
> Der var nogen, der kom med et link til en god hjemmeside, men jeg kan ikke
> huske hvilken. Er der nogen der kan hjælpe. -Igen?

Danmarks Statistik. I gamle dage var linket http://www.dst.dk/navne men
om det stadig er det i dag, ved jeg ikke, men prøv jer frem.

Fra : Tommy

Dato : 09-03-05 13:19

http://www.dst.dk/HomeDK/Statistik/Navne.aspx
--